ZAŁĄCZNIK NR 8. WZORY OPISU ZADAŃ, KTÓRYCH WYBÓR NASTĄPI PO PODPISANIU KONTRAKTU

 

 

Część A – matryca zadania

 

Uwaga: matrycę zadania stosuje się wyłącznie do tych zadań, których wybór nastąpi po podpisaniu kontraktu.  Matrycy tej nie wypełnia się dla zadań imiennie określonych w kontrakcie.

MATRYCA ZADANIA

Data przygotowania

Okres realizacji zadania (kwartały i lata)

Numer zadania

Nazwa zadania

Całkowity budżet zadania (w tys. PLN),

w tym:

Budżet państwa

Samorząd terytorialny

UE

Sektor prywatny

Cel szerszy

Wskaźniki osiągnięć

Źródła informacji

Założenia i zagrożenia

Jaki jest cel szerszy, tożsamy z celem dla priorytetu w ramach kontraktu wojewódzkiego

Skwantyfikowane wskaźniki dla priorytetu w ramach kontraktu wojewódzkiego

Skąd będzie pochodziła informacja dotycząca wskaźników?

Określić czynniki, które przyczynią się do osiągnięcia celu generalnego, a które w wy-padku ich niezaistnienia staną się zagrożeniami

Cele bezpośrednie

Wskaźniki osiągnięć

Źródła informacji

Założenia i zagrożenia

Jakie są cele bezpośrednie, prowadzące do osiągnięcia celów zakładanych dla działania w ramach kontraktu wojewódzkiego

Skwantyfikowane wskaźniki osiągnięte w rok po zakończeniu realizacji projektu

Skąd będzie pochodziła informacja dotycząca wskaźników?

Określić czynniki, które przyczynią się do osiągnięcia celu szerszego, a które w wypadku ich niezaistnienia staną się zagrożeniami

Rezultaty i efekty

Wskaźniki osiągnięć

Źródła informacji

Założenia i zagrożenia

Jakie będą bezpośrednie, mierzone tuż po jego zakończeniu, efekty zrealizowanego zadania, prowadzące do osiągnięcia zaplanowanych celów bezpośrednich?

Skwantyfikowane wskaźniki (produktu, rezultatu, oddziaływania) osiągnięte bezpośrednio po zakończeniu projektu

Skąd będzie pochodziła informacja dotycząca wskaźników?

Określić czynniki, które przyczynią się do osiągnięcia celów bezpośrednich, a które w wypadku ich niezaistnienia staną się zagrożeniami

Nakłady

Jakie produkty materialne i usługi otrzyma podmiot uprawniony w ramach realizowanego zadania

ze środków finansowych przeznaczonych na to zadanie, a prowadzące do osiągnięcia zaplanowanych rezultatów?

Jakie zasoby finansowe zostaną zaangażowane dla poszczególnych produktów i usług?

 

 

 

 

Część B – harmonogram realizacji, kontraktowania i wydatkowania zadania

Harmonogram realizacji, kontraktowania i wydatkowania

Data

przygotowania

Projektu

 

Nazwa zadania

Okres realizacji zadania

(kwartały i lata)

 

 

 

Budżet

całkowity

(w tys. PLN)

 

Planowane

 

 

1/2001

2/2001

3/2001

4/2001

1/2002

2/2002

3/2002

4/2002

1/2003

2/2003

3/2003

4/2003

 

Harmonogram realizacji

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Harmonogram kontraktowania

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Harmonogram wydatkowania

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

P – przygotowanie pełnej dokumentacji przetargowej

K – przeprowadzenie procedury przetargowej, zawarcie kontraktu

R – realizacja projektu (wydatkowanie środków narastająco)

 

 

 

Część 2. Efekty i oddziaływanie kontraktu

 

 

 

 

            Tabela 3. Podstawowe rezultaty kontraktu

 

 

            Należy  wpisać  określone  w  kontrakcie  podstawowe  wskaźniki  rezultatu  kontraktu  (załącznik  nr  2,

            punkty 2–4).

Cel szczegółowy

Wskaźnik

Planowany na

zakończenie realizacji

Osiągnięty na obecnym

etapie wdrażania

Stopień osiągnięcia

zakładanego wskaźnika

w %

1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

            Tabela 4. Podstawowe wskaźniki oddziaływania kontraktu 

 

 

            Należy  wpisać  określone  w  kontrakcie  podstawowe  wskaźniki  rezultatu  kontraktu  (załącznik  nr  2,

            punkty 2–4).

Wskaźnik

Wartość wskaźnika

osiągnięta na obecnym etapie wdrażania

1.

 

2.

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Część 3. Opis sytuacji w zakresie wdrażania kontraktu

 

 

W części opisowej informacji należy przedstawić analizę stopnia realizacji kontraktu, skuteczności stosowanych instrumentów realizacyjnych (w tym oceny instytucji pośredniczących), problemów powstałych na etapie wdrażania kontraktu (w tym przyczyn opóźnień), podjętych środków w celu ich przezwyciężenia i ewentualne rekomendacje dotyczące ich usunięcia. Należy także zawrzeć ocenę stopnia osiągania celów kontraktu oraz jego wpływ na sytuację społeczno-gospodarczą województwa, w tym w szczególności w zakresie wzrostu gospodarczego, rynku pracy oraz zagadnień przedsiębiorczości.

 

 

Opracował: ..................................................................                                                                                                                             ..................................................

                                        (imię, nazwisko, stanowisko i numer telefonu)                                                                                                                                                        (miejscowość i data)