1147 UCHWAŁA
RADY GMINY STRZEGOM
z dnia 28 czerwca 2001 r. w sprawie zmian regulaminu
organizacyjnego Urzędu Miejskiego Na podstawie art. 33 ust. 2, art. 40 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia
8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 1996 r. Nr 13, poz. 74 z
późn. zm.) Rada Miejska Gminy Strzegom uchwala, co następuje: |
§ 1
W
regulaminie organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Strzegomiu uchwalonym uchwałą
Rady Miejskiej Gminy Strzegom nr 33/98 z dnia 17 czerwca 1998 r.
z późn. zm. wprowadza się następujące zmiany:
I. W dziale II – Struktura organizacyjna Urzędu
–
w
§ 6 dodaje się pkt 15 o treści: Biuro Inspektorów Nadzoru,
–
w
§ 9 pkt 4 otrzymuje brzmienie: Referat Inwestycji – 5,
–
w
§ 9 pkt 5 otrzymuje brzmienie: Referat Gospodarki Komunalnej – 6,
–
w
§ 9 dodaje się pkt 21 o treści: Biuro Inspektorów Nadzoru – 4,
–
w
§ 9 zdanie drugie otrzymuje brzmienie:
„Łączne zatrudnienie
pracowników samorządowych w Urzędzie Miejskim w Strzegomiu stanowi: 84 + 1/2 +
1/3 + 1/5, w tym 3 + 1/2 etatu kierowcy ochotniczych straży pożarnych”.
II. W dziale III – Zasady podziału zadań i kompetencji pomiędzy
kierownictwo Urzędu
– w § 18 dodaje się pkt 14 o treści: Kierownik Biura Inspektorów
Nadzoru.
III. W dziale IV – Zadania i
kompetencje poszczególnych referatów
– w § 19 ust. 4 otrzymuje brzmienie:
Do
kompetencji i zadań Referatu Inwestycji należy:
1) opracowywanie bieżących planów
i harmonogramów inwestycyjnych oraz koordynowanie ich wykonawstwa,
2) efektywne wykorzystanie środków
finansowych przeznaczonych na zadania inwestycyjne, przygotowywanie w zakresie
merytorycznym niezbędnych dokumentów związanych z pozyskiwaniem
i rozliczaniem kredytów, dotacji i innych środków pozabudżetowych,
3) szczegółowa analiza
dokumentacji projektowej oraz ścisła współpraca z Biurem Inspektorów Nadzoru,
4) rozliczanie prowadzonych
inwestycji,
5) bieżące załatwianie różnego
rodzaju wniosków, skarg i zażaleń dotyczących prowadzonych zadań,
6) współpraca z Biurem Promocji,
Współpracy z Zagranicą i Sportu w zakresie opracowywania ofert inwestycyjnych,
7) organizacja przetargów na prace
inwestycyjne,
8) współpraca z referatem
budżetowym w zakresie planowania i realizacji budżetu,
9) wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania
przestrzennego terenu,
10) sprawowanie nadzoru nad elementami plastycznymi gminy,
11) wydawanie pozwoleń na budowę i zatwierdzanie projektów budowlanych,
12) wydawanie pozwoleń na użytkowanie obiektów budowlanych oraz
wyrażanie zgody na zmianę sposobu użytkowania,
13) wydawanie pozwoleń na rozbiórkę obiektów budowlanych,
14) gromadzenie i analizowanie danych na temat gospodarczego,
społecznego i przestrzennego rozwoju gminy,
15) opracowywanie sprawozdań na temat stanu realizacji strategii i
rozwoju, przedstawianie zagrożeń w ich realizacji oraz ewentualnych propozycji
modyfikacji,
16) przedstawianie planu realizacji projektów na rok przyszły i lata
następne celem zapewnienia środków na ich realizację w budżecie gminy,
17) sporządzanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania gminy
z uwzględnieniem polityki przestrzennej państwa na obszarze województwa,
18) sporządzanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
gminy oraz prowadzenie ich rejestrów,
19) uzgadnianie z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków formy i treści
zapisów i zleceń do uwzględnienia w miejscowych planach zagospodarowania
przestrzennego,
20) prowadzenie postępowania administracyjnego na podstawie ustawy o
zagospodarowaniu przestrzennym,
21) prowadzenie dokumentacji z zakresu ochrony zabytków.
IV. W dziale IV – Zadania i
kompetencje poszczególnych referatów
– w § 19
dodaje się ust. 14 w brzmieniu:
Do kompetencji i zadań Biura
Inspektorów Nadzoru należy:
1) kontrola prawidłowości
realizacji zadań inwestycyjnych i remontów pod względem zgodności z warunkami
umownymi, opracowaną dokumentacją techniczną i sztuką budowlaną z
uwzględnieniem BHP w zakresie wszystkich branż,
2) bieżąca kontrola wydatków
ponoszonych na realizację zadań inwestycyjnych i remontów wraz z korektą rzeczowo-finansową
o roboty dodatkowe, a nie ujęte w planie,
3) przygotowanie zadań remontowych BOSS poprzez typowanie robót,
przygotowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich we wszystkich branżach
wraz z całością nadzoru inwestorskiego,
4) koordynacja wszystkich branż pod względem prowadzenia robót na
zadaniach inwestycyjnych i remontowych,
5) uczestnictwo w komisjach odbioru częściowych, końcowych i w okresie
gwarancji oraz rękojmi,
6) opracowywanie kosztorysów wstępnych na potrzeby placówek
oświatowych,
7) współpraca szczególna z Referatem Inwestycji
i Gospodarki Komunalnej.
V. W załączniku nr 2 do regulaminu
organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Strzegomiu – Podział zadań i kompetencji
pomiędzy kierownictwo Urzędu Miejskiego w Strzegomiu w dziale I. Burmistrz – do
kompetencji i zadań burmistrza należy:
– w pkt 14 dodaje się ppkt k) Biuro Inspektorów Nadzoru.
§ 2
Wykonanie
uchwały powierza się Zarządowi Miasta w Strzegomiu.
§ 3
Uchwała
wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym
Województwa Dolnośląskiego.
RADY MIEJSKIEJ
Marek KOLANO