1147

UCHWAŁA RADY GMINY STRZEGOM

z dnia 28 czerwca 2001 r.

w sprawie zmian regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego
w Strzegomiu

      Na podstawie art. 33 ust. 2, art. 40 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 1996 r. Nr 13, poz. 74 z późn. zm.) Rada Miejska Gminy Strzegom uchwala, co następuje:

 

 

 


§ 1

W regulaminie organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Strzegomiu uchwalonym uchwałą Rady Miejskiej Gminy Strzegom nr 33/98 z dnia 17 czerwca 1998 r.
z późn. zm. wprowadza się następujące zmiany:

  I.   W dziale II – Struktura organizacyjna Urzędu

        w § 6 dodaje się pkt 15 o treści: Biuro Inspektorów Nadzoru,

        w § 9 pkt 4 otrzymuje brzmienie: Referat Inwestycji – 5,

        w § 9 pkt 5 otrzymuje brzmienie: Referat Gospodarki Komunalnej – 6,

        w § 9 dodaje się pkt 21 o treści: Biuro Inspektorów Nadzoru – 4,

        w § 9 zdanie drugie otrzymuje brzmienie:

„Łączne zatrudnienie pracowników samorządowych w Urzędzie Miejskim w Strzegomiu stanowi: 84 + 1/2 + 1/3 + 1/5, w tym 3 + 1/2 etatu kierowcy ochotniczych straży pożarnych”.

 II. W dziale III – Zasady podziału zadań i kompetencji pomiędzy kierownictwo Urzędu

   w § 18 dodaje się pkt 14 o treści: Kierownik Biura Inspektorów Nadzoru.

III. W dziale IV – Zadania i kompetencje poszczególnych referatów

   w § 19 ust. 4 otrzymuje brzmienie:

Do kompetencji i zadań Referatu Inwestycji należy:

1) opracowywanie bieżących planów i harmonogramów inwestycyjnych oraz koordynowanie ich wykonawstwa,

2) efektywne wykorzystanie środków finansowych przeznaczonych na zadania inwestycyjne, przygotowywanie w zakresie merytorycznym niezbędnych dokumentów związanych z pozyskiwaniem
i rozliczaniem kredytów, dotacji i innych środków pozabudżetowych,

3) szczegółowa analiza dokumentacji projektowej oraz ścisła współpraca z Biurem Inspektorów Nadzoru,

4) rozliczanie prowadzonych inwestycji,

5) bieżące załatwianie różnego rodzaju wniosków, skarg i zażaleń dotyczących prowadzonych zadań,

6) współpraca z Biurem Promocji, Współpracy z Zagranicą i Sportu w zakresie opracowywania ofert inwestycyjnych,

7) organizacja przetargów na prace inwestycyjne,

8) współpraca z referatem budżetowym w zakresie planowania i realizacji budżetu,

9) wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania przestrzennego terenu,

10) sprawowanie nadzoru nad elementami plastycznymi gminy,

11) wydawanie pozwoleń na budowę i zatwierdzanie projektów budowlanych,

12) wydawanie pozwoleń na użytkowanie obiektów budowlanych oraz wyrażanie zgody na zmianę sposobu użytkowania,

13) wydawanie pozwoleń na rozbiórkę obiektów budowlanych,

14) gromadzenie i analizowanie danych na temat gospodarczego, społecznego i przestrzennego rozwoju gminy,

15) opracowywanie sprawozdań na temat stanu realizacji strategii i rozwoju, przedstawianie zagrożeń w ich realizacji oraz ewentualnych propozycji modyfikacji,

16) przedstawianie planu realizacji projektów na rok przyszły i lata następne celem zapewnienia środków na ich realizację w budżecie gminy,

17) sporządzanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania gminy z uwzględnieniem polityki przestrzennej państwa na obszarze województwa,

18) sporządzanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy oraz prowadzenie ich rejestrów,

19) uzgadnianie z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków formy i treści zapisów i zleceń do uwzględnienia w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego,

20) prowadzenie postępowania administracyjnego na podstawie ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym,

21) prowadzenie dokumentacji z zakresu ochrony zabytków.

IV.  W dziale IV – Zadania i kompetencje poszczególnych referatów

    w § 19 dodaje się ust. 14 w brzmieniu:

Do kompetencji i zadań Biura Inspektorów Nadzoru należy:

1) kontrola prawidłowości realizacji zadań inwestycyjnych i remontów pod względem zgodności z warunkami umownymi, opracowaną dokumentacją techniczną i sztuką budowlaną z uwzględnieniem BHP w zakresie wszystkich branż,

2) bieżąca kontrola wydatków ponoszonych na realizację zadań inwestycyjnych i remontów wraz z korektą rzeczowo-finansową o roboty dodatkowe, a nie ujęte w planie,

3) przygotowanie zadań remontowych BOSS poprzez typowanie robót, przygotowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich we wszystkich branżach wraz z całością nadzoru inwestorskiego,

4) koordynacja wszystkich branż pod względem prowadzenia robót na zadaniach inwestycyjnych i remontowych,

5) uczestnictwo w komisjach odbioru częściowych, końcowych i w okresie gwarancji oraz rękojmi,

6) opracowywanie kosztorysów wstępnych na potrzeby placówek oświatowych,

7) współpraca szczególna z Referatem Inwestycji
i Gospodarki Komunalnej.

V. W załączniku nr 2 do regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Strzegomiu – Podział zadań i kompetencji pomiędzy kierownictwo Urzędu Miejskiego w Strzegomiu w dziale I. Burmistrz – do kompetencji i zadań burmistrza należy:

   w pkt 14 dodaje się ppkt k) Biuro Inspektorów Nadzoru.

§ 2

Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miasta w Strzegomiu.

§ 3

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.

 

PRZEWODNICZĄCY

RADY MIEJSKIEJ

 

Marek KOLANO