1071 UCHWAŁA
RADY GMINY KAMIENNA GÓRA z dnia 30 maja 2001 r. w sprawie zmiany regulaminu
organizacyjnego Urzędu Gminy Na podstawie
art. 33 ust. 2 i art. 40 ust.
2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst
jednolity Dz. U. Nr 13, poz. 74 z 1996 r. wraz z późn. zm.) Rada
Gminy Kamienna Góra uchwala, co następuje: |
§
1
W regulaminie organizacyjnym Urzędu
Gminy, wprowadzonym uchwałą nr II/10/96 Rady Gminy Kamienna Góra z dnia 28
lutego 1996 r. (wraz z późn. zm.), dokonuje się następujących zmian:
1. W § 18 dotychczasowy ust. 2 oznacza się jako ust. 3, natomiast
ust. 2 otrzymuje brzmienie:
„2. Sekretarzowi mogą być powierzone także inne
obowiązki, wynikające z odpowiednich przepisów prawa”.
2. W § 23 w ust. 2 dopisuje się pkt 6 o treści:
„6) wykonywanie obowiązków kierownika kancelarii
tajnej, polegających w szczególności na:
a) bezpośrednim nadzorze nad obiegiem dokumentów
niejawnych w urzędzie oraz formalnym ich sporządzaniu,
b) udostępnianiu lub wydawaniu dokumentów poufnych
i zastrzeżonych osobom posiadającym stosowne poświadczenie bezpieczeństwa,
c) egzekwowaniu zwrotu dokumentów zawierających
informacje niejawne,
d) kontroli przestrzegania właściwego oznaczenia i
rejestrowania dokumentów kancelarii tajnej w urzędzie,
e) prowadzeniu
bieżącej kontroli postępowania z dokumentami zawierającymi informacje niejawne,
które zostały udostępnione pracownikom”.
3. W załączniku nr 3 do regulaminu
organizacyjnego Urzędu Gminy w części III dopisuje się pkt 2 o treści:
„2. Sekretarz pełni także – na zasadzie powierzenia dodatkowych zadań – obowiązki pełnomocnika ochrony informacji niejawnych w urzędzie.
Zadania
w tym zakresie określa ustawa z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji
niejawnych (Dz. U. Nr 11, poz. 95 wraz z późn. zm.)”.
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się
wójtowi gminy.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie po upływie
14 dni od jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.
PRZEWODNICZĄCY
RADY
GMINY
TADEUSZ GABRYŚ