742

UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ W NOWEJ RUDZIE

z dnia 4 kwietnia 2001 r.

zmieniająca uchwałę nr 73/X/99 Rady Miejskiej w Nowej Rudzie z dnia 12 maja 1999 r.  w sprawie  regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego

w Nowej Rudzie

            Na podstawie art. 33 ust. 2, w związku z art. 40 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 1996 r. Dz. U. Nr 13, poz. 74, Nr 58, poz. 261, Nr 89, poz. 401, Nr 106, poz. 496, Nr 123, poz. 622, z 1997 r. Nr 9, poz. 3, Nr 103, poz. 679, Nr 107, poz. 686, z 1998 r. Nr 155, poz. 1014, Nr 162, poz. 1126, z 2000 r. Nr 26, poz. 306, Nr 48, poz. 552, Nr 62, poz. 718, Nr 88, poz. 985, Nr 91, poz. 1009, Nr 95, poz.1041) Rada Miejska w Nowej Rudzie uchwala:

 

 

 


§ 1

W załączniku do uchwały nr 73/X/99 Rady Miejskiej w Nowej Rudzie z dnia 12 maja 1999 r. w sprawie regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Nowej Rudzie wprowadza się następujące zmiany:

1) w § 7 pkt 2 dodaje się:

„r) Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji – POI.”,

2) § 8 pkt 2 dodaje się:

     „–    Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji”,

3) w części II załącznika nr 2 do regulaminu organizacyjnego określającym „Zakres działania komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Nowej Rudzie wprowadza się następujące zmiany:

a) w pkt 9 skreśla się pkt III „Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji”,

b) wprowadza się pkt 17 w brzmieniu:

„17. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji”:

Do zadań Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych należy:

01. Zapewnienie ochrony informacji niejawnych w urzędzie,

02. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów o ochronie informacji niejawnych oraz ochronie danych osobowych,

03. Nadzór nad ochroną fizyczną jednostki:

   współudział w tworzeniu planu ochrony urzędu,

   nadzór nad realizacja powyższego planu,

04. Stworzenie i nadzorowanie pracy kancelarii tajnej,

05. Kontrola stanu ochrony urządzeń kancelaryjnych, dokumentów i materiałów niejawnych,

06. Okresowa kontrola prawidłowości obiegu dokumentów niejawnych w urzędzie,

07. Ochrona systemów i sieci teleinformatycznych oraz informacji niejawnych w nich zawartych,

08. Szkolenie nowo przyjętych pracowników przed dopuszczeniem do pracy z zakresu ochrony informacji niejawnych,

09. Okresowa kontrola zgodności stanu faktycznego dokumentów w kancelarii tajnej,

10. Prowadzenie postępowań sprawdzających w stosunku do osób upoważnionych do dostępu do informacji niejawnych,

11. Prowadzenie i aktualizowanie w porozumieniu z burmistrzem miasta listy pracowników upoważnionych do dostępu do informacji niejawnych,

12. Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi służb ochrony państwa oraz bieżące informowanie o tym burmistrza,

13. Podejmowanie działań zmierzających do wyjaśnienia przypadków naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych, a w szczególności powiadamianie o tym burmistrza, a w przypadku naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych z klauzulą „poufne” również Urzędu Ochrony Państwa.”

c)  wprowadza się nowy schemat organizacyjny Urzędu Miejskiego, stanowiący załącznik nr 1 do regulaminu, w wersji będącej załącznikiem do niniejszej uchwały.

§ 2

Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miasta Nowa Ruda.

§ 3

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa  Dolnośląskiego.

 

                                                PRZEWODNICZĄCA

                                                   RADY MIEJSKIEJ

                                              JANINA GRYSIEWICZ


Powiększenie