670

UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ GMINY STRZEGOM

z dnia 26 kwietnia 2001 r.

w sprawie zmian regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego

 w Strzegomiu

       Na podstawie art. 33 ust. 2, art. 40 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 1996 r. Nr 13, poz. 74 z późn. zm.) Rada Miejska Gminy Strzegom uchwala, co następuje:

 

 

 


§ 1

W regulaminie organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Strzegomiu uchwalonym uchwałą Rady Miejskiej Gminy Strzegom nr 33/98 z dnia 17 czerwca 1998 r. z późn. zm., wprowadza się następujące zmiany:

  I. W dziale II – Struktura Organizacyjna Urzędu

     § 6 pkt 9 skreśla się wyraz „komunikacji”,

     § 6 pkt 9 otrzymuje brzmienie: „Biuro Ochrony Informacji Niejawnych”,

     § 9 pkt 5 otrzymuje brzmienie: Referat Gospodarki Komunalnej 7,

     § 9 pkt 9 otrzymuje brzmienie: Biuro Ochrony Informacji Niejawnych 1.

 II. W dziale III Zasady podziału zadań i kompetencji pomiędzy kierownictwo Urzędu: w § 18 skreśla się pkt 13, a dotychczasowy pkt 14 otrzymuje nr 13.

III. W dziale IV zadania i kompetencje poszczególnych referatów w § 19

ust. 1. Do kompetencji i zadań Referatu Administracyjno-Gospodarczego należy:

   pkt 8 otrzymuje brzmienie: obsługa ksera, telefaksu i centrali telefonicznej,

   pkt 19 otrzymuje brzmienie: przyjmowanie obwieszczeń – art. 9541 pkt 2 kpc, art. 945 § 2, art. 9553 kpc,

ust. 3. Do kompetencji i zadań Referatu podatkowego należy:

   dodaje się pkt 8 w brzmieniu: ewidencja, pobór i wydawanie decyzji zgodnie z ustawą o opłacie skarbowej,

ust. 4. Do kompetencji i zadań Referatu Inwestycji należy:

   do działu: z zakresu planowania przestrzennego dodaje się pkt 5 o treści:

„Wydawanie z upoważnienia Burmistrza decyzji administracyjnych i załatwianie spraw wynikających z prawa budowlanego i ustawy o własności lokali wynikający z porozumienia ze Starostwem Powiatowym w sprawie powierzenia zadań należących do Starostwa Powiatowego w Świdnicy”,

ust. 9 otrzymuje brzmienie: Do kompetencji i zadań Biura Ochrony Informacji Niejawnych:

1) prowadzenie kancelarii tajnej,

2) szkolenie pracowników Urzędu w zakresie ochrony informacji niejawnych,

3) okresowa kontrola ewidencji, materiałów i obiegu dokumentów,

4) zapewnienie ochrony informacji niejawnych w Urzędzie.

Schemat organizacyjny Biura Ochrony Informacji Niejawnych określa załącznik nr 5 do regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Strzegomiu.


 

ust. 12. Do kompetencji i zadań Urzędu Stanu Cywilnego należy:

Skreśla się pkt 12, a dotychczasowy pkt 13, 14 otrzymują kolejno nr 12, 13.

IV.       W załączniku nr 2 do regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Strzegomiu – Podział zadań i kompetencji pomiędzy kierownictwo Urzędu Miejskiego w Strzegomiu w Dziale I Burmistrz – Do kompetencji i zadań Burmistrza należy, w pkt 14 dodaje się:

ppkt j) Biuro Ochrony Informacji Niejawnych.

 V.       W załączniku nr 2 do regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Strzegomiu – Podział zadań i kompetencji pomiędzy kierownictwo Urzędu Miejskiego w Strzegomiu w Dziale II – Zastępca Burmistrza – Do zadań i kompetencji Zastępcy Burmistrza należy w pkt 4:

     skreśla się ppkt c) o treści „Referat Komunikacji”, a nadaje się treść:

ppkt c) samodzielne stanowisko ds. ochrony środowiska,

     ppkt e) otrzymuje brzmienie: Strzegomskie Centrum Kultury,

     skreśla się ppkt l) o treści „Lecznicy dla zwierząt”,

     ppkt l) otrzymuje brzmienie: Publiczna Biblioteka Miasta i Gminy Strzegom

     skreśla się ppkt ł, m.

VI. W załączniku nr 2 do regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Strzegomiu – Podział zadań i kompetencji pomiędzy kierownictwo Urzędu Miejskiego w Strzegomiu w Dziale III – Sekretarz – Zadania i kompetencje

     pkt 10 otrzymuje brzmienie: pełni funkcję administratora danych osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r. Nr 133, poz. 883),

     dodaje się pkt 11 o treści: pełni funkcję Pełnomocnika Ochrony Informacji Niejawnych zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 1999 r. Nr 11, poz. 95 z późn. zm.).

§ 2

Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miasta w Strzegomiu.

§ 3

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.

 

 

                                             PRZEWODNICZĄCY

                                          RADY MIEJSKIEJ GMINY

                                                MAREK KOLANO