625 UCHWAŁA
RADY MIEJSKIEJ W ŚWIDNICY z dnia 27 kwietnia 2001 r. zmieniająca uchwałę nr XXV/266/96 Rady Miejskiej
w Świdnicy z dnia 1 kwietnia 1996 r.
w sprawie ustalenia regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w
Świdnicy Na podstawie art. 33 ust. 2, art.
40 ust. 2 pkt 2 i art. 42 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(Dz. U. z 1996 r. Nr 13, poz. 74 z późn. zm.) Rada Miejska w
Świdnicy uchwala, co następuje: |
§
1
W regulaminie organizacyjnym Urzędu
Miejskiego w Świdnicy stanowiącym załącznik do uchwały nr XXV/266/96
Rady Miejskiej w Świdnicy z dnia 1 kwietnia 1996 r. wprowadza się
następujące zmiany:
1) w § 5 ust. 2 skreśla się pkt 3,
2) w § 7:
1) w pkt 2
dodaje się ppkt h, i w brzmieniu:
„h) rozwój istniejących w
mieście struktur przedsiębiorczości oraz kreowanie aktywności mieszkańców
Świdnicy w zakresie działalności gospodarczej oraz wspieranie małych
i średnich przedsiębiorstw,
i) prowadzenie Punktu Szansy i Rejonowego Klubu
Pracy.”,
2) pkt 8
otrzymuje brzmienie:
„8. promocja
miasta – kreowanie pozytywnego wizerunku Świdnicy:
a) promocja
gospodarcza,
b) promocja
turystyczna,
c) dobór i
zakup profesjonalnych materiałów promocyjnych.”
3) w § 8 zadania ogólne Urzędu Stanu Cywilnego
otrzymują brzmienie:
„Urząd
Stanu Cywilnego realizuje zadania zlecone w zakresie rejestracji urodzeń,
małżeństw oraz zgonów, a także sprawy dotyczące innych zdarzeń, które mają
wpływ na stan cywilny osób, a w szczególności:”
4) w § 9:
1) w części A.
Zadania własne skreśla się pkt 2 i dodaje się pkt 7 w brzmieniu:
„7) wydawanie
decyzji administracyjnych w sprawie dopuszczenia strzelnicy do użytkowania
oraz zatwierdzającej regulamin strzelnicy.”
2) w części B.
Zadania zlecone:
1) w pkt 2. W
zakresie powszechnego obowiązku obrony:
a) w pkt 3
wyrazy ”uznaniu ich za jedynych żywicieli rodziny” zastępuje się wyrazami
„uznawanie poborowych i żołnierzy odbywających zasadniczą służbę wojskową za
posiadających na wyłącznym utrzymaniu
członków rodziny”,
b) pkt 4 i 5
otrzymuje brzmienie:
„4) ustalanie
i wypłacanie świadczenia pieniężnego żołnierzom rezerwy odbywającym ćwiczenia
wojskowe”,
5) wypłacanie zasiłków poborowym służby zastępczej
posiadającym na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny”,
c) w pkt 6
wyrazy „uznanym za jedynych żywicieli rodzin” zastępuje się wyrazami „uznanym
za posiadających na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny”,
d) dodaje się
pkt 8 w brzmieniu:
„8) prowadzenie
świadczeń na rzecz obrony”.
2) w pkt 3. W
pozostałym zakresie dodaje się pkt 6 w brzmieniu:
„6) prowadzenie
ewidencji usług hotelarskich w innych obiektach hotelarskich”,
5) w § 9a w części A. Zadania własne dodaje się
pkt 5–7 w brzmieniu:
„5) współdziałanie
z profesjonalnymi służbami ratowniczymi oraz organizacjami pozarządowymi przy
prowadzeniu akcji ratowniczej,
6) przygotowywanie systemów łączności i powiadamiania
na potrzeby zarządzania miastem i kierowania akcjami ratunkowymi w
sytuacjach kryzysowych,
7) współdziałanie z właścicielami lub zarządcami
przy zabezpieczeniu i ratowaniu przed zniszczeniem dóbr kultury narodowej.”
6) w § 11 pkt 7 otrzymuje brzmienie:
„7) realizacja
zadań związanych z projektem p.n. ”Działania w zakresie komunikacji społecznej
w mieście Świdnica”,
7) w
§ 12:
1) pkt 9
otrzymuje brzmienie:
„9) prowadzenie
działań związanych z praktycznym wdrażaniem ustawy z dnia 10.06.1994 r. o
zamówieniach publicznych oraz udzielanie konsultacji gminnym jednostkom
organizacyjnym w zakresie funkcjonowania systemu zamówień publicznych,”
2) dodaje się
pkt 10 w brzmieniu:
„10) nadzór
nad postępowaniami przetargowymi prowadzonymi przez Administrację Budynków
Komunalnych „Nieruchomości Świdnickie”.
8) w § 14 w części A. Zadania własne:
1) skreśla się
pkt 1,
2) w pkt 3 na
końcu dodaje się wyrazy „z wyjątkiem terenów w pasach drogowych”,
3) w pkt 10 na
końcu dodaje się wyrazy „z wyjątkiem terenów w pasach drogowych”,
9) w § 15:
1) w pkt 1 na
końcu po myślniku dodaje się wyrazy:
„– najmu
lokali powstałych w wyniku modernizacji i adaptacji części wspólnych budynków,
– na umieszczenie reklam na budynkach komunalnych”,
2) pkt 14
otrzymuje brzmienie:
„14) prowadzenie
spraw związanych z wyrokami eksmisyjnymi”,
3) dodaje się
pkt 18–20 w brzmieniu:
„18) rozpatrywanie
wniosków o umorzenie zaległości czynszowych za lokale mieszkalne
i użytkowe,
19) zabezpieczenie lokali dla osób bezdomnych,
umieszczonych na listach,
20) udział w pracach Społecznej Komisji Mieszkaniowej”,
10) w § 16:
1) w części A.
Zadania własne otrzymują brzmienie:
1) przygotowanie
i realizacja uchwał w sprawie nabycia własności gruntów przez miasto do
gminnego zasobu nieruchomości w drodze komunalizacji, zakupu, pierwokupu,
zamiany i uwłaszczenia,
2) zakładanie
ksiąg wieczystych dla nieruchomości komunalnych oraz dokonywanie w nich
zmian,
3) ewidencja i
zarządzanie gruntami gminnego zasobu
nieruchomości poprzez oddawanie ich w trwały zarząd lub administrację
gminnym jednostkom organizacyjnym, dzierżawa gruntów przeznaczonych do zbycia,
4) przygotowanie
niezabudowanych gruntów gminnych do zbycia w drodze sprzedaży, oddania w
użytkowanie wieczyste, użytkowania, zamiany, darowizny oraz przygotowanie dla
tych gruntów opracowań geodezyjnych, projektowych i szacunkowych,
5) przygotowanie
propozycji dotyczących określenia cen i opłat za grunty komunalne oddane w
użytkowanie wieczyste lub zarząd,
6) ustalanie
dla zbytych gruntów gminnych terminów ich zabudowy i zagospodarowania oraz
egzekwowanie tych terminów od nabywców,
7) prowadzenie
spraw z zakresu scaleń i podziałów nieruchomości obszaru miasta Świdnicy,
nabywanie własności gruntów wydzielonych pod ulice,
8) ustalanie
opłat adiacenckich w związku z podziałem nieruchomości lub wzrostem
wartości gruntów w wyniku budowy urządzeń infrastruktury technicznej,
9) występowanie
z żądaniem, aby właściciel, który nie odbudował lub nie wyremontował w terminie
obiektu zabytkowego na gruncie sprzedanym lub oddanym w użytkowanie wieczyste,
przeniósł własność nabytej działki na rzecz miasta za odpowiednim wynagrodzeniem,
10) opiniowanie
spraw w zakresie wykonywania przez Zarząd Miasta prawa pierwokupu i odkupu
nieruchomości,
11) prowadzenie
operatu nazewnictwa ulic i numeracji nieruchomości miasta Świdnicy,
12) prowadzenie
postępowania o rozgraniczenie nieruchomości na obszarze miasta Świdnicy,
13) realizowanie
odszkodowań, wykupów i zamian gruntów związanych z uchwaleniem przez gminę
miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
14) egzekwowanie
od właścicieli, w związku ze zbyciem przez nich nieruchomości, opłaty
urbanistycznej należnej gminie w związku ze wzrostem wartości nieruchomości
wynikającym z uchwalenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego,
15) zapewnianie
gruntów na potrzeby pracowniczych ogrodów działkowych i przekazywanie ich w
użytkowanie wieczyste Polskiemu Związkowi Działkowców,
16) prowadzenie
spraw z zakresu rolnictwa na rzecz posiadaczy gruntów rolnych miasta”,
2) w części B.
Zadania zlecone skreśla się pkt 2,
11) w § 17 dodaje
się pkt.16 w brzmieniu:
„16) wydawanie
opinii o zgodności podziału geodezyjnego z miejscowym planem zagospodarowania
przestrzennego miasta Świdnicy”,
12) w § 19:
1) w pkt 3
wyraz „wniosków” zastępuje się wyrazem „specyfikacji”,
2) w pkt 5
wyrazy „w tym nadzór inwestorski” zastępuje się wyrazami „w tym zlecanie nadzorów
inwestorskich”,
13) w § 21 pkt 8 otrzymuje brzmienie:
„8) prowadzenie ewidencji dóbr kultury niewpisanych
do rejestru zabytków”,
14) w § 22:
1) w części A.
Zadania własne:
– w pkt 1 na
końcu dodaje się wyrazy „uzgadnianie zamknięć placówek handlowych, gastronomicznych
i usługowych”,
– pkt 2 i 3
otrzymują brzmienie:
„2) prowadzenie targowisk, występowanie
o ustalenie ich lokalizacji oraz rozliczanie biletów opłaty targowej,
3) wydawanie,
odmowa wydawania, cofanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych
przeznaczonych do spożycia na miejscu lub poza miejscem sprzedaży”,
– pkt 5
otrzymuje brzmienie:
„5) kontrola
przestrzegania przepisów prawa przez przedsiębiorców w zakresie:
– posiadania
odpowiednich uprawnień zawodowych przy wykonywaniu określonego rodzaju działalności,
– oznaczenia
zakładu głównego, oddziału oraz innych stałych miejsc wykonywania działalności
gospodarczej,
– oznaczenia
towarów lub usług przeznaczonych przez przedsiębiorcę do sprzedaży”,
2) w części B.
Zadania zlecone dodaje się pkt 2 w brzmieniu:
„2) czynności
związane z prowadzeniem Krajowego Rejestru Sądowego, polegające na zapewnieniu
zainteresowanym:
– wglądu do
Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD),
– urzędowych
formularzy wniosków wymaganych ustawą, umożliwiających rejestrację osób
fizycznych wykonujących działalność gospodarczą i spółek jawnych,
– dostępu do
informacji o wysokości opłat, sposobie ich uiszczania oraz o właściwości
miejscowej sądów rejestrowych”,
15) w § 24:
1) w części 1.
W zakresie kultury i sztuki dodaje się pkt 11–13 w brzmieniu:
„11) współpraca
ze stowarzyszeniami, organizacjami działającymi w sferze kultury na terenie
miasta,
12) koordynacja działań związanych z imprezami
realizowanymi z zagranicznymi miastami partnerskimi,
13) wydawanie publikacji promujących kulturę
świdnicką”,
2) w części 2.
W zakresie kultury fizycznej dodaje się pkt 7 w brzmieniu:
„7) koordynacja
działań związanych z imprezami sportowymi realizowanymi z zagranicznymi
miastami partnerskimi”,
3) część 3. W
zakresie turystyki otrzymuje brzmienie:
„1) zapewnienie
warunków działania miejskiej Informacji Turystycznej, środków finansowych
niezbędnych do funkcjonowania wraz z ich rozliczaniem,
2) nadzorowanie działalności Informacji Turystycznej,
3) koordynacja działań związanych z udziałem
miasta w targach turystycznych,
4) współpraca ze stowarzyszeniami działającymi w
sferze turystyki, wnioskowanie o przyznanie środków z budżetu miasta na działalność
oraz ich rozliczanie,
5) promocja miasta jako regionu turystycznego oraz
wydawanie publikacji promujących turystykę”,
16) w § 24a w części A. Zadania własne dodaje się
pkt 11 w brzmieniu:
„11) organizowanie
i prowadzenie izby wytrzeźwień”,
17) w § 27:
1) w części
określającej zadania ogólne Wydziału Gospodarczego skreśla się wyrazy „obsługą komputerową
urzędu”,
2) w części A.
Zadania własne:
– pkt 2
otrzymuje brzmienie:
„2) prowadzenie
kancelarii ogólnej, sekretariatów oraz punktu obsługi interesantów”,
– pkt 6
otrzymuje brzmienie:
„6) gospodarowanie
budynkami biurowymi, urządzeniami technicznymi, środkami transportu,
wyposażeniem technicznym dla prac biurowych i wyposażeniem pozostałym urzędu”,
18) w § 29 część A. Zadania własne otrzymują
brzmienie:
„A. Zadania własne:
1. W zakresie
finansowym:
1) wymiar
podatków i opłat lokalnych: podatku rolnego, leśnego, podatku od nieruchomości, podatku od środków
transportowych, podatku od posiadania psów, opłaty skarbowej,
2) pobór,
księgowanie na kartotekach podatników, windykacja zaległości i zwroty nadpłat
podatku rolnego, leśnego, podatku od nieruchomości, od środków transportowych,
opłaty targowej, podatku od posiadania psów, opłaty skarbowej,
3) kierowanie
tytułów wykonawczych do egzekucji administracyjnej,
4) prowadzenie
księgowości i windykacja należności z tytułu opłat wieczystego użytkowania,
5) przygotowanie
spraw z zakresu wieczystego użytkowania, dzierżaw i niespłaconych rat
należności z tytułu sprzedaży majątku do egzekucji komorniczej,
6) księgowanie
należności z tytułu dzierżaw i sprzedanego majątku miasta, wyliczanie rat
i należnych kredytów oraz odsetek, windykacja rat,
7) wydawanie
zaświadczeń o stanie majątkowym, o niezaleganiu w podatkach i opłatach
lokalnych, wielkości gospodarstw rolnych i dochodowości gospodarstw,
8) przygotowywanie
materiałów i decyzji w sprawach indywidualnych podatników wnoszących podania o
ulgi podatkowe oraz prowadzenie
ewidencji ulg podatkowych,
9) przygotowanie
wniosków o rekompensatę utraconych dochodów,
10) rozpatrywanie
odwołań w sprawach podatkowych i kierowanie do Kolegium Odwoławczego,
11) przygotowywanie
uchwał w sprawach stawek podatków lokalnych obowiązujących w danym roku,
12) kontrola
prawidłowości sporządzanych przez podatników deklaracji i wykazów w podatku od
nieruchomości,
13) prowadzenie
spraw z zakresu opłaty skarbowej,
14) prowadzenie
rachunkowości dochodów budżetu oraz sprawozdań z wykonania,
15) przekazywanie
środków jednostkom budżetowym na realizację budżetu na zadania własne i zlecone
oraz kontrola rozliczeń,
16) księgowanie
wpływów z jednostek budżetowych i kontrola rozliczeń,
17) dokonywanie
zwrotów rozliczeniowych dotacji i rozliczenia z zakresu budżetu państwa,
18) bieżąca
kontrola dochodów,
19) prowadzenie
spraw związanych z emisją obligacji komunalnych.
2. W zakresie budżetowym:
1) prowadzenie gospodarki finansowej miasta na podstawie
budżetu,
2) opracowywanie projektów budżetu i sprawozdań z
jego wykonania,
3) dbałość o zachowanie równowagi budżetowej,
4) typowanie banków do obsługi kasowej miasta,
5) sporządzanie wniosków kredytowych i bieżąca kontrola
równowagi budżetowej,
6) bieżąca kontrola wydatków,
7) analizowanie wykonania budżetu miasta oraz
opracowywanie uwag i wniosków dla potrzeb Zarządu,
8) kontrolowanie gospodarki finansowej,
9) negocjowanie z organami administracji rządowej
wysokości środków finansowych na przejmowane lub przekazywane zadania zlecone,
10) organizowanie
i kontrolowanie prawidłowego obiegu dokumentacji niezbędnej dla rachunkowości,
11) prowadzenie
rachunkowości wydatków budżetu oraz sprawozdań z jej wykonania,
12) prowadzenie
ewidencji mienia miasta,
13) obsługa
finansowo-księgowa Urzędu Miasta,
14) planowanie
i realizacja wydatków osobowych wraz z pochodnymi,
15) ewidencja,
windykacja i księgowanie kredytowych mandatów.
3. W zakresie ewidencji rzeczowej majątku gminy:
1) zbieranie
danych o zmianach w mieniu od jednostek podległych samobilansujących,
2) opracowywanie
informacji o stanie mienia komunalnego z uwzględnieniem zmian mających wpływ na
stan mienia komunalnego,
3) prowadzenie
wartości zbiorczych o stanie mienia komunalnego gminy,
4) prowadzenie
ewidencji rzeczowej mienia gminy oraz dokonywanie zmian zgodnie
z instrukcją obiegu i kontroli dokumentów księgowych,
5) nadzorowanie,
rozliczanie, wyjaśnianie wszystkich zmian miejsca użytkowania środków trwałych
u użytkowników mienia komunalnego”,
19) w § 37 dodaje się ust. 6 w brzmieniu:
„6. Zastępstwa
w sekretariatach wiceprezydentów zapewnia wyznaczony pracownik odpowiedniego
pionu.”
20) w § 57:
1) pkt 2
wiersz pierwszy otrzymuje brzmienie:
„– Miejskim
Zakładem Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.,”
2) w pkt 4
dodaje się punkt w brzmieniu:
„– Informacją
Turystyczną”,
3) w pkt 6
dodaje się punkt w brzmieniu:
„– Domem
Dziennego Pobytu”,
21) w § 59:
1) ust. 1
otrzymuje brzmienie:
„1. Organizację
prac kancelaryjnych reguluje Instrukcja kancelaryjna dla organów gminy
i związków międzygminnych, stanowiąca załącznik do rozporządzenia Prezesa
Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999 r. w sprawie instrukcji
kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz. U. Nr 112,
poz. 1319).”
2) w ust. 3
wyrazy „§ 7 ust. 5” zastępuje się wyrazami „§ 10 ust. 5”.
22) załącznik
nr 1 do regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Świdnicy otrzymuje brzmienie
zgodne z załącznikiem do niniejszej uchwały.
23) załącznik nr 3 do regulaminu organizacyjnego
Urzędu Miejskiego w Świdnicy otrzymuje brzmienie zgodne z załącznikiem do
niniejszej uchwały.
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się
Zarządowi Miasta.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie po upływie
14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.
PRZEWODNICZĄCY
RADY
MIEJSKIEJ
ARTUR SIERZPUTOWSKI
Załącznik nr 1 do regulaminu organizacyjnego Urzędu
Miejskiego w Świdnicy (poz. 625)
Załącznik nr 3 do regulaminu organizacyjnego Urzędu
Miejskiego w Świdnicy (poz. 625)
Gminne jednostki organizacyjne
niewchodzące w skład Urzędu Miejskiego
A.
Zakłady budżetowe:
1. Przedszkole nr 1 w Świdnicy, pl. Św. Małgorzaty
15,
2. Przedszkole nr 2 w Świdnicy, pl. Drzymały 9,
3. Przedszkole nr 3 w Świdnicy, ul. Okrężna 30,
4. Przedszkole nr 4 w Świdnicy, ul. Lelewela 10,
5. Przedszkole nr 5 w Świdnicy, ul. Wałbrzyska 32,
6. Przedszkole nr 6 w Świdnicy, ul. Komunardów 2,
7. Przedszkole nr 14 w Świdnicy, ul. Mieczysława
Kozara Słobódzkiego 10,
8. Przedszkole nr 15 w Świdnicy, ul. Ofiar
Oświęcimskich 45a,
9. Przedszkole nr 16 w Świdnicy, ul.
Marcinkowskiego 10,
10. Przedszkole
nr 19 w Świdnicy, ul. Ofiar Oświęcimskich 43a,
11. Żłobek
Miejski Nr 1 w Świdnicy, ul. Mieczysława Kozara Słobódzkiego 26.
B.
Jednostki budżetowe:
1. Miejski
Ośrodek Pomocy Społecznej w Świdnicy, ul. Różana 2,
2. Straż
Miejska w Świdnicy, ul. Traugutta 1,
3. Administracja
Budynków Komunalnych „Nieruchomości Świdnickie” w Świdnicy, ul. Łukasińskiego
7,
4. Świdnicki
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Świdnicy, ul. Śląska 37,
5. Szkoły
podstawowe, gimnazja i Młodzieżowy Dom Kultury:
– Szkoła Podstawowa nr 1 w Świdnicy, ul. Galla
Anonima 1,
– Szkoła Podstawowa nr 2 w Świdnicy, ul. Ofiar
Oświęcimskich 30,
– Szkoła Podstawowa nr 3 w Świdnicy, pl. Wojska
Polskiego 3,
– Szkoła Podstawowa nr 4 w Świdnicy, ul. Karola
Marcinkowskiego 4,
– Szkoła Podstawowa nr 5 w Świdnicy, ul. Folwarczna
8,
– Szkoła Podstawowa nr 6 w Świdnicy, ul. Wodna 5,
– Szkoła Podstawowa nr 8 w Świdnicy, ul. Wałbrzyska
38,
– Szkoła Podstawowa nr 9 w Świdnicy, ul. Kraszowicka
15,
– Szkoła Podstawowa nr 10 w Świdnicy, ul.
Franciszkańska 7,
– Szkoła Podstawowa nr 11 w Świdnicy, ul. Saperów 27,
– Szkoła Podstawowa nr 12 w Świdnicy, ul.
Jagiellońska 30,
– Szkoła Podstawowa nr 13 w Świdnicy, ul. Jodłowa 21,
– Szkoła Podstawowa nr 15 w Świdnicy, ul. Traugutta
7,
– Szkoła Podstawowa nr 16 w Świdnicy, ul. Kozara
Słobódzkiego 21,
– Gimnazjum nr 1 w Świdnicy, ul. Kozara Słobódzkiego
21,
– Gimnazjum nr 2 w Świdnicy, ul. Ofiar Oświęcimskich
30,
– Gimnazjum nr 3 w Świdnicy, ul. Saperów 27a,
– Gimnazjum nr 4 w Świdnicy, ul. Jodłowa 21,
– Młodzieżowy Dom Kultury w Świdnicy, ul.
Nauczycielska 2,
6. Miejskie
Przedszkole Specjalne w Świdnicy, ul. Mieczysława Kozara Słobódz-kiego 28,
7. Dom
Dziennego Pobytu w Świdnicy, ul. Saperów 27.
C.
Instytucje kultury:
1. Muzeum
Dawnego Kupiectwa w Świdnicy, Rynek 37,
2. Miejska
Biblioteka Publiczna w Świdnicy ul. Siostrzana 9-25,
3. Świdnicki
Ośrodek Kultury w Świdnicy, Rynek 43.
D.
Gospodarstwa pomocnicze:
1. Informacja
Turystyczna w Świdnicy, ul. Wewnętrzna 2.
D.
Spółki z udziałem gminy:
1. Spółka
Wodno-Ściekowa „Bystrzyca” Świdnica, ul. Kopernika 3a,
2. Zakład
Oczyszczania Miasta Spółka z o.o. Świdnica, ul. Inżynierska 6,
3. Świdnickie
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. Świdnica, ul.
Wrocławska 10,
4. Przedsiębiorstwo
Utylizacji Odpadów Spółka z o.o. Świdnica, Zawiszów 5,
5. Świdnickie
Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. Świdnica, ul. Głowackiego 33,
6. Wydawnictwo
Sudeckie Spółka z o.o. Świdnica, ul.1 Maja 23,
7. Miejski
Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Świdnica, ul. Pogodna 1.