394 UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ LEGNICY z dnia 25 września 2000 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w północnej części miasta Legnicy u zbiegu ulic Bydgoskiej i Pątnowskiej oraz zakładu “Cynk-Mal” Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. poz. 679, Nr 107, poz. 686, Nr 113, poz. 734, Nr 123, poz. 775; z 1998 r. Nr 155, poz. 1014, Nr 162, poz. 1126; z 2000 r. Nr 26, poz. 306, Nr 48, poz. 552, Nr 62, poz. 718) oraz art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 1999 r. Nr 15, poz. 139, Nr 41, poz. 412, Nr 111, poz. 1279; z 2000 r. Nr 12, poz. 136), oraz w nawiązaniu do uchwały Rady Miejskiej w Legnicy z dnia 27 września 1999 r. nr XV/142/99 w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w północnej części miasta Legnicy u zbiegu ulic Bydgoskiej i Pątnowskiej oraz zakładu “Cynk-Mal” uchwala się, co następuje: |
§ 1
Uchwala się miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w północnej części miasta Legnicy u zbiegu ulic Bydgoskiej i Pątnowskiej oraz zakładu “Cynk-Mal” w sposób określony w § 4 i 5 niniejszej uchwały w granicach określonych w rysunku skali 1:1000, stanowiącym integralną część niniejszej uchwały.
§ 2
Rysunek planu obowiązuje w zakresie określonym ustaleniami § 4 i 5.
§ 3
W granicach terenu określonego w § 1 i w załączniku wymienionym w § 2 tracą moc ustalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Legnicy zatwierdzonego uchwałą Rady Miejskiej w Legnicy nr LIX/422/94 z dnia 23 maja 1994 r.
§ 4
– przeznaczenie terenu na zieleń izolacyjną niską;
– dop
uszcza się możliwość realizacji sieci podziemnych i sieci energetycznej naziemnej.– przeznaczenie terenu na urządzenia kolejowe wraz z infrastrukturą.
– przezn
aczenie terenu na urządzenia kolejowe wraz z infrastrukturą – bocznicowy tor kolejowy prowadzący do terenu oznaczonego symbolem 3P (obecnie teren zakładu Cyn-Mal).– przeznaczenie terenu na urządzenia kolejowe wraz z infrastrukturą – bocznicowy tor kolejowy prowadzący do terenu oznaczonego symbolem
3P (obecnie teren zakładu Cynk-Mal).– przeznaczenie terenu na drogę zbiorczą o szerokości 20 m w liniach rozgraniczających;
– przez teren drogi projektowany jest tor bocznicowy, który na odcinku przebiegu przez drogę winien być wyposażony w zapory uniemożliwiające przejazd pojazdów w czasie przetaczania składów kolejowych.
– przeznaczenie terenu na drogę zbiorczą o szerokości 20 m w liniach rozgraniczających;
– droga zbiorcza – projektowana.
– przeznacz
enie terenu na drogę dojazdową o szerokości min. 10 m w liniach rozgraniczających.– przeznacz
enie terenu na drogę dojazdową o szerokości min. 10 m w liniach rozgraniczających.–
przeznaczenie terenu na drogę dojazdową o szerokości min. 10 m w liniach rozgraniczających.§ 5
Ustala się ochronę potencjalnych zabytków archeologii. Wszelkie prace ziemne prowadzone w obrębie terenu określonego w § 1 oraz w załączniku do uchwały, a szczególnie zamiar przystąpienia do eksploatacji, należy zgłosić Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków. W przypadku wystąpienia obiektów archeologicznych (nieruchomych lub ruchomych) ustala się wymóg przeprowadzenia ratowniczych badań wykopaliskowych.
§ 6
Dla
terenu określonego w § 1 uchwały ustala się stawkę procentową w wysokości 30% określoną§ 7
Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miasta Legnicy.
§ 8
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.
PRZEWODNICZĄCY
RADY MIEJSKIEJ
ZBIGNIEW DOROSZ
Załącznik graficzny do uchwały Rady Miejskiej Legnicy z dnia 25 września 2000 r. (poz. 394)