2960

UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ W KARPACZU

z dnia 29 listopada 2001 r.

w sprawie wprowadzenia opłat administracyjnych za czynności urzędowe w 2002 roku*

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. Nr 13, poz. 74 z 1996 r. z późn. zm.) oraz art. 18 i art. 19 ust. 1 pkt c ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. Nr 9, poz. 31 z 1991 r. z późn. zm.) Rada Miejska w Karpaczu uchwala, co następuje:

§ 1

Wprowadza się opłaty administracyjne za następujące czynności urzędowe:

1. Wydawanie wypisów lub wyrysów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego od każdej pełnej strony formatu A 4 – 110,40 zł.

2. Czynności związane z wydawaniem zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej:

a) rozpoczęcie działalności gospodarczej – 105,00 zł,

b) zmiana (rozszerzenie) działalności gospodarczej – 50,00 zł.

§ 2

Wyżej wymienione opłaty pobierane są w kasie Urzędu Miejskiego w dniu wykonania czynności określonych uchwałą.

_____________

* Regionalna Izba Obrachunkowa stwierdziła częściową nieważność uchwały.

§ 3

Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miasta.

§ 4

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego i ma zastosowanie do opłat administracyjnych na 2002 rok.

PRZEWODNICZĄCY
RADY MIEJSKIEJ
MAREK SZULTIS