2831

UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ W LĄDKU ZDROJU

z dnia 29 listopada 2001 r.

w sprawie opłaty administracyjnej oraz sposobu jej poboru

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 i art. 41 ust. 1 i art. 42 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. Nr 13, poz. 74 z 1996 r. z późn. zm.) oraz art. 19 ust. 1c, art. 20 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. Nr 9, poz. 31 z późn. zm.), oraz rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 18 października 2000 r. w sprawie określenia górnych stawek kwotowych w niektórych podatkach i opłatach lokalnych Dz. U. Nr 125, poz. 1375.

§ 1

Ustala się opłatę administracyjną za czynności urzędowe w następującej wysokości:

Lp.

 

Stawki

w 2002 r.

1

za sporządzenie testamentu w UMiG

100 zł

2

za sporządzenie testamentu poza Urzędem

160 zł

3

za wydanie zezwolenia na zapewnienie dostaw gazu na cele grzewcze

90 zł

4

za dokonanie uzgodnień technicznych dotyczących kolizji z siecią oświetleniową ulic i dróg gminnych

110 zł

5

za stwierdzenie stanu zaawansowania robót budowlanych

110 zł

6

za sporządzenie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej

100 zł

7

za sporządzenie zmian wpisu do ewidencji działalności gospodarczej

50 zł

§ 2

Opłata administracyjna jest płatna gotówką w kasie Urzędu z chwilą zgłoszenia czynności urzędowej, od której pobierana jest opłata.

§ 3

Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miasta i Gminy Lądek Zdrój.

§ 4

Traci moc dotychczas obowiązująca uchwała nr XXXVI/195/00 Rady Miejskiej w Lądku Zdroju z dnia 21 grudnia 2000 r. w sprawie opłaty administracyjnej oraz sposobu jej poboru.

§ 5

Uchwała wchodzi w życie z upływem 14 dni od dnia ogłoszenia.

§ 6

Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.

PRZEWODNICZĄCY
RADY MIEJSKIEJ
LESŁAW BŁAŻEJ