2466

UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ STRZELINA

z dnia 29 listopada 2001 r.

w sprawie ustalenia wysokości opłaty administracyjnej na terenie gminy Strzelin

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 1996 r. Nr 13, poz. 74 z późn. zm.) oraz art. 18 i 19 pkt 1c i 3 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jednolity Dz. U. z 1991 r. Nr 9, poz. 31 z późn. zm.), oraz rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 18 października 2001 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. Nr 125, poz. 1375) Rada Miejska Strzelina uchwala, co następuje:

§ 1

1. Dla wymienionych niżej czynności urzędowych ustala się następujące wysokości opłaty administracyjnej:

a) sporządzenie testamentu allograficznego w obecności Burmistrza Miasta i Gminy Strzelin – 90,00 zł,

b) wydawanie poświadczonych kopii dokumentów – 2,00 zł od każdej strony,

c) sporządzenie wypisu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – od każdej strony formatu A4 – 12,00 zł, jednak nie więcej niż 60,00 zł za cały wypis,

d) sporządzenie wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – od każdej A4 – 12,00 zł, jednak nie więcej niż – 60,00 zł za cały wyrys,

e) uzgodnienie dokumentacji technicznej (projektowej) w zakresie ochrony środowiska i gospodarki wodnej, z wyjątkiem urządzeń infrastruktury technicznej realizowanej na potrzeby budownictwa – 55,00 zł,

f) od czynności urzędowych związanych z wpisem do ewidencji działalności gospodarczej – 60,00 zł,

g) od czynności urzędowych związanych ze zmianą wpisu w ewidencji działalności gospodarczej – 30,00 zł.

2. Od obowiązku opłat zwalnia się jednostki budżetowe gminy Strzelin.

3. Opłaty administracyjne uiszcza się na konto Urzędu Miasta i Gminy w Strzelinie.

§ 2

Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miasta i Gminy w Strzelinie.

§ 3

Traci moc uchwała nr XXII/279/2000 Rady Miejskiej w Strzelinie z dnia 28 grudnia 2000 roku w sprawie ustalenia wysokości opłaty administracyjnej na terenie gminy Strzelin.

§ 4

Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta i Gminy w Strzelinie oraz przez rozplakatowanie w miejscach publicznych.

§ 5

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego, jednakże nie wcześniej niż od 1 stycznia 2002 roku.

PRZEWODNICZĄCY
RADY MIEJSKIEJ
PIOTR ROZENEK