2394 UCHWAŁA RADY GMINY W ŻUKOWICACH z dnia 21 listopada 2001 r. w sprawie opłat administracyjnych za wykonanie czynności urzędowych Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 1996 r. Dz. U. Nr 13, poz. 74 z późn. zm.), w związku z art. 18 i 19 pkt 1 lit. c ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. Nr 9, poz. 31 z późn. zm.) oraz § 1 pkt 4 lit. c rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 18 października 2001 r. w sprawie określenia górnych granic stawek kwotowych w niektórych podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. Nr 125, poz. 1375) Rada Gminy w Żukowicach uchwala, co następuje: |
§ 1
Wprowadza się do stosowania w Urzędzie Gminy w Żukowicach opłatę administracyjną za wykonywane czynności urzędowe.
§ 2
Opłacie administracyjnej podlegają:
1) dokonanie wpisu w ewidencji działalności gospodarczej,
2) dokonanie zmiany wpisu w ewidencji działalności gospodarczej,
3) wydawanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
§ 3
Opłata administracyjna wynosi:
1) 100 zł – od czynności, o których mowa w § 2 pkt 1,
2) 60 zł – od czynności, o których mowa w § 2 pkt 2,
3) 40 zł – od czynności, o których mowa w § 2 pkt 3.
§ 4
1. Obowiązek zapłaty administracyjnej powstaje z chwilą wydania dokumentu stwierdzającego dokonanie czynności urzędowej.
2. Opłatę administracyjną wnosi się do kasy Urzędu Gminy w Żukowicach.
3. Odpis dowodu uiszczenia opłaty administracyjnej dołącza się do akt sprawy, a na wydanym dokumen-cie umieszcza się adnotację o dokonanej wpłacie.
§ 5
Traci moc uchwała Rady Gminy w Żukowicach nr XVI/125/2001 z dnia 28 lutego 2001 r.
§ 6
Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Gminy.
§ 7
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.