2382

UCHWAŁA RADY GMINY W PĘCŁAWIU

z dnia 16 listopada 2001 r.

w sprawie ustalenia stawki opłaty administracyjnej od czynności urzędowych

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 1996 r. Nr 13, poz. 74 z późn. zm.) oraz art. 18 i 19 pkt 1 lit. c ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. Nr 9, poz. 31 z późn. zm.) i § 1 pkt 4 lit. c rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 18 października 2001 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. Nr 125, poz. 1375) Rada Gminy w Pęcławiu uchwala, co następuje:

§ 1

Wprowadza się następujące stawki opłaty administracyjnej od czynności urzędowych:

1) od czynności ewidencyjnej działalności gospodarczej

a) dokonanie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej 60,00 zł

b) dokonanie zmiany wpisu w ewidencji działalności gospodarczej 30,00 zł

2) od sporządzenia testamentu allograficznego 20,00 zł

3) od wydania wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego gminy:

a) do 5 działek 20,00 zł

b) od każdej następnej działki, powyżej 5 5,00 zł

4) od wydania wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego gminy:

a) do 5 działek 20,00 zł

b) od każdej następnej działki, powyżej 5 5,00 zł

§ 2

Opłata administracyjna pobierana jest w gotówce w kasie Urzędu Gminy bądź przelewem na konto Urzędu Gminy przed dokonaniem czynności urzędowej.

§ 3

Zwalnia się od obowiązku wnoszenia opłat administracyjnych jednostki organizacyjne gminy.

§4

Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Gminy.

§ 5

Traci moc uchwała nr XIX/120/2000 Rady Gminy w Pęcławiu z dnia 28 grudnia 2000 r. w sprawie ustalenia stawki opłaty administracyjnej od czynności urzędowych.

§ 6

Uchwała wchodzi w życie po upływie czternastu dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.

PRZEWODNICZĄCA
RADY GMINY
ELŻBIETA ADAMOWICZ