2382 UCHWAŁA RADY GMINY W PĘCŁAWIU z dnia 16 listopada 2001 r. w sprawie ustalenia stawki opłaty administracyjnej od czynności urzędowych Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 1996 r. Nr 13, poz. 74 z późn. zm.) oraz art. 18 i 19 pkt 1 lit. c ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. Nr 9, poz. 31 z późn. zm.) i § 1 pkt 4 lit. c rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 18 października 2001 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. Nr 125, poz. 1375) Rada Gminy w Pęcławiu uchwala, co następuje: |
§ 1
Wprowadza się następujące stawki opłaty administracyjnej od czynności urzędowych:
1) od czynności ewidencyjnej działalności gospodarczej
a) dokonanie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej 60,00 zł
b) dokonanie zmiany wpisu w ewidencji działalności gospodarczej 30,00 zł
2) od sporządzenia testamentu allograficznego 20,00 zł
3) od wydania wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego gminy:
a) do 5 działek 20,00 zł
b) od każdej następnej działki, powyżej 5 5,00 zł
4) od wydania wypisu z planu zagospodarowania przestrzennego gminy:
a) do 5 działek 20,00 zł
b) od każdej następnej działki, powyżej 5 5,00 zł
§ 2
Opłata administracyjna pobierana jest w gotówce w kasie Urzędu Gminy bądź przelewem na konto Urzędu Gminy przed dokonaniem czynności urzędowej.
§ 3
Zwalnia się od obowiązku wnoszenia opłat administracyjnych jednostki organizacyjne gminy.
§4
Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Gminy.
§ 5
Traci moc uchwała nr XIX/120/2000 Rady Gminy w Pęcławiu z dnia 28 grudnia 2000 r. w sprawie ustalenia stawki opłaty administracyjnej od czynności urzędowych.
§ 6
Uchwała wchodzi w życie po upływie czternastu dni od dnia jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.