2358 UCHWAŁA RADY MIASTA LUBANIA z dnia 27 listopada 2001 r. w sprawie ustalenia opłat administracyjnych Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 1996 r. Dz. U. Nr 13, poz. 74 z późn. zm.) oraz art. 18 i art. 19 pkt 1 lit. c ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. Nr 9, poz. 31 z późn. zm.), w związku z § 1 pkt 3 lit. c rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 18 października 2001 r. w sprawie określenia górnych granic stawek kwotowych w niektórych podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. Nr 125, poz. 1375) Rada Miasta Lubania uchwala, co następuje: |
§ 1
Wprowadza się opłatę administracyjną od następujących czynności urzędowych wykonywanych przez organy podległe Radzie Miasta:
1) za wydanie wypisów lub wyrysów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego – (format A 4) – 60,00 zł
2) za wydanie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej:
a) dla pierwszego wpisu – 120,00 zł
b) od zmian wpisu – 60,00 zł
§ 2
Wpłaty opłaty dokonuje się w kasie Banku Gospodarki Żywnościowej
na konto nr 20301303-503514-3000-
-11/0 lub na konto Urzędu Miasta Lubań w Banku Zachodnim WBK S.A. nr 90 1090 1955 0000
0005 2000 0136.
§ 3
Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miasta Lubania.
§ 4
Tracą moc uchwały:
– nr XVI/102/95 Rady Miejskiej w Lubaniu z dnia 20 czerwca 1995 r. w sprawie ustalenia opłat administracyjnych,
– nr XVIII/119/95 z dnia 19 września 1995 r. w sprawie zmiany uchwały nr XVI/102/95 Rady Miejskiej w Lubaniu z dnia 20 czerwca 1995 r. w sprawie ustalenia opłat administracyjnych,
– nr XXXIII/223/96 z dnia 10 września 1996 r. w sprawie zmiany uchwały nr XVI/102/95 Rady Miejskiej w Lubaniu z dnia 20 czerwca 1995 r. w sprawie ustalenia opłat administracyjnych,
– nr XXVII/236/2000 z dnia 28 grudnia 2000 r. w sprawie zmiany uchwały nr XVI/102/95 Rady Miejskiej w Lubaniu z dnia 20 czerwca 1995 r. w sprawie ustalenia opłat administracyjnych,
– nr XXXIX/337/2001 z dnia 16 listopada 2001 r.
w sprawie ustalenia opłat administracyjnych.
§ 5
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku
Urzędowym Województwa Dolnośląskiego, ale nie prędzej niż 1 stycznia 2002 r.,
i podlega podaniu do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń
Urzędu Miasta.