2184

UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ W ŚWIERADOWIE ZDROJU

z dnia 27 września 2001 r.

w sprawie zmiany uchwały Rady Miejskiej nr I/1/2001 z dnia 30 stycznia 2001 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta w Świeradowie Zdroju

Na podstawie art. 33 ust. 2, art. 40 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 1996 roku Dz. U. Nr 13, poz. 74 ze zmianami) Rada Miejska uchwala, co następuje:

§ 1

§ 16 pkt 1 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta otrzymuje nowe brzmienie:

“1) Kierownictwo Urzędu:

a) Burmistrz,

b) Zastępca Burmistrza, pełniący jednocześnie funkcję kontrolera finansów wewnętrznych,

c) Skarbnik, pełniący jednocześnie funkcję Kierownika Referatu Finansowego,

d) Sekretarz Gminy, pełniący jednocześnie funkcję Kierownika Referatu Organizacyjnego”.

§ 2

§ 17 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta otrzy-
muje nowe brzmienie:

“Strukturę organizacyjną tworzą następujące referaty obejmujące stanowiska pracy i zespoły pracowników oraz stanowiska samodzielne:

1. Referat Organizacyjny:

1) Kierownik Referatu – 1 etat.

2) Lekarz Naczelny Uzdrowiska.

a) Zespół ds. Organizacyjnych:

1) Stanowisko ds. Administracyjnych – 1 etat.

2) Stanowisko ds. Zamówień Publicznych –
1 etat.

3) Stanowisko ds. Kadr – 1 etat.

4) Sprzątająca – 3/4 etatu.

b) Zespół ds. Obsługi Organów Rady:

1) Stanowisko ds. Obsługi Rady Miejskiej –
1 etat.

2) Stanowisko ds. Obsługi Zarządu Miasta –
1 etat.

2. Referat USC, OC i Spraw Obywatelskich:

1) Kierownik USC, pełniący jednocześnie funkcję kierownika referatu – 1 etat.

2) Stanowisko ds. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych – 1 etat.

3) Stanowisko ds. Obronnych i Ochrony Informacji Niejawnych – 1 etat.

3. Referat Finansowy:

1) Skarbnik Miasta, pełniący jednocześnie funkcję Kierownika Referatu Finansowego – 1 etat.

a) Zespół ds. podatków i opłat lokalnych:

1) Stanowisko ds. Podatków i Opłat Lokalnych – 1 etat.

2) Stanowisko ds. Podatków i Opłat Lokalnych – 1 etat.

b) Zespół ds. finansowych:

1) Stanowisko ds. Finansowych – 1 etat.

2) Stanowisko ds. Finansowych i Kasy –
1 etat.

3) Stanowisko ds. Finansowych Oświaty –
1 etat.

4. Referat Gospodarki Miejskiej, Inwestycji i Ochrony Środowiska:

1) Kierownik Referatu – 1 etat.

2) Stanowisko ds. Inwestycji i Remontów – 1 etat.

3) Stanowisko ds. Drogownictwa i Ochrony Środowiska – 1 etat.

5. Referat Geodezji, Gospodarki Gruntami i Budownictwa:

1) Kierownik Referatu – 1 etat.

2) Stanowisko ds. Rolnictwa i Obrotu Ziemią –
1 etat.

3) Stanowisko ds. Gruntów i Mienia Komunalnego – 1 etat.

6. Samodzielne stanowisko:

Strażnik Miejski – 1 etat.”.

§ 3

W § 21 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta skreśla się pkt 3 o następującej treści:

“3) prowadzenie spraw zaopatrzenia mieszkańców w wodę i kanalizację”.

§ 4

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta.

§ 5

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.

Przewodniczący
Rady Miejskiej
Kazimierz Sarzyński