2184 UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ W ŚWIERADOWIE ZDROJU z dnia 27 września 2001 r. w sprawie zmiany uchwały Rady Miejskiej nr I/1/2001 z dnia 30 stycznia 2001 r. w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta w Świeradowie Zdroju Na podstawie art. 33 ust. 2, art. 40 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 1996 roku Dz. U. Nr 13, poz. 74 ze zmianami) Rada Miejska uchwala, co następuje: |
§ 1
§ 16 pkt 1 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta otrzymuje nowe brzmienie:
“1) Kierownictwo Urzędu:
a) Burmistrz,
b) Zastępca Burmistrza, pełniący jednocześnie funkcję kontrolera finansów wewnętrznych,
c) Skarbnik, pełniący jednocześnie funkcję Kierownika Referatu Finansowego,
d) Sekretarz Gminy, pełniący jednocześnie funkcję Kierownika Referatu Organizacyjnego”.
§ 2
§ 17 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta otrzy-
muje nowe brzmienie:
“Strukturę organizacyjną tworzą następujące referaty obejmujące stanowiska pracy i zespoły pracowników oraz stanowiska samodzielne:
1. Referat Organizacyjny:
1) Kierownik Referatu – 1 etat.
2) Lekarz Naczelny Uzdrowiska.
a) Zespół ds. Organizacyjnych:
1) Stanowisko ds. Administracyjnych – 1 etat.
2) Stanowisko ds. Zamówień Publicznych –
1 etat.
3) Stanowisko ds. Kadr – 1 etat.
4) Sprzątająca – 3/4 etatu.
b) Zespół ds. Obsługi Organów Rady:
1) Stanowisko ds. Obsługi Rady Miejskiej –
1 etat.
2) Stanowisko ds. Obsługi Zarządu Miasta –
1 etat.
2. Referat USC, OC i Spraw Obywatelskich:
1) Kierownik USC, pełniący jednocześnie funkcję kierownika referatu – 1 etat.
2) Stanowisko ds. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych – 1 etat.
3) Stanowisko ds. Obronnych i Ochrony Informacji Niejawnych – 1 etat.
3. Referat Finansowy:
1) Skarbnik Miasta, pełniący jednocześnie funkcję Kierownika Referatu Finansowego – 1 etat.
a) Zespół ds. podatków i opłat lokalnych:
1) Stanowisko ds. Podatków i Opłat Lokalnych – 1 etat.
2) Stanowisko ds. Podatków i Opłat Lokalnych – 1 etat.
b) Zespół ds. finansowych:
1) Stanowisko ds. Finansowych – 1 etat.
2) Stanowisko ds. Finansowych i Kasy –
1 etat.
3) Stanowisko ds. Finansowych Oświaty –
1 etat.
4. Referat Gospodarki Miejskiej, Inwestycji i Ochrony Środowiska:
1) Kierownik Referatu – 1 etat.
2) Stanowisko ds. Inwestycji i Remontów – 1 etat.
3) Stanowisko ds. Drogownictwa i Ochrony Środowiska – 1 etat.
5. Referat Geodezji, Gospodarki Gruntami i Budownictwa:
1) Kierownik Referatu – 1 etat.
2) Stanowisko ds. Rolnictwa i Obrotu Ziemią –
1 etat.
3) Stanowisko ds. Gruntów i Mienia Komunalnego – 1 etat.
6. Samodzielne stanowisko:
Strażnik Miejski – 1 etat.”.
§ 3
W § 21 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta skreśla się pkt 3 o następującej treści:
“3) prowadzenie spraw zaopatrzenia mieszkańców w wodę i kanalizację”.
§ 4
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta.
§ 5
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.