2170

UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ W SOBÓTCE

z dnia 12 listopada 2001 r.

w sprawie opłat za usługi usuwania i unieszkodliwiania stałych odpadów komunalnych

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15, art. 40 ust. 1 i art. 42 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. z 1996 r. Dz. U. Nr 13, poz. 74 ze zm.) oraz art. 4 i art. 6 ust. 2, 3, 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 132, poz. 622 ze zm.), w związku z art. 18 ust. 2 i zał. nr 3, poz. 85 i 86 ustawy z dnia 8 stycznia 1993 r. o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym (Dz. U. Nr 11, poz. 50 z późn. zm.) Rada Miejska w Sobótce uchwala, co następuje:

§ 1

  1. Ustala się następujące stawki opłat za usługi usuwania i unieszkodliwiania 1 m3 stałych odpadów komunalnych, obowiązujące na terenie gminy Sobótka, ponoszonych przez właścicieli i użytkowników nieruchomości:
  2. opłata netto – 36,00 zł

    plus podatek VAT – 7%.

  3. Usługi wymienione w par. 1 pkt 1 świadczone są przez gminne jednostki organizacyjne i podmioty posiadające zezwolenie na usuwanie i unieszkodliwianie odpadów komunalnych, udzielone w drodze decyzji burmistrza Miasta i Gminy Sobótka.

§ 2

Ustala się następujące stawki opłat za usługi usuwania i unieszkodliwiania 1 m3 stałych odpadów komunalnych, obowiązujące na terenie gminy Sobótka, ponoszonych przez właścicieli i użytkowników nieruchomości po przyjęciu tych obowiązków przez gminę:

opłata netto – 72,00 zł      plus podatek VAT – 7%.

§ 3

Opłaty wymienione w § 1 i § 2 mogą ulec zmianie w ciągu 2002 roku.

 

§ 4

Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miasta i Gminy w Sobótce.

§ 5

Traci moc pkt 1a zał. nr 1 oraz pkt 1 zał. nr 2 do uchwały nr XXV/216/2000 Rady Miejskiej w Sobótce z dnia 12 grudnia 2000 r. w sprawie zmiany opłat za usługi usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych.

§ 6

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.

PRZEWODNICZĄCY
RADY MIEJSKIEJ
JOANNA KWIATEK