2118 UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ W MIĘDZYBORZU z dnia 30 sierpnia 2001 r. zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Międzyborzu Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity z 1996 r. Dz. U. Nr 13, poz. 74 z późn. zm.) Rada Miejska w Międzyborzu uchwala, co następuje: |
§ 1
W załączniku nr 1 do uchwały nr XXVII/153/01 Rady Miejskiej w Międzyborzu z dnia 31 maja 2001 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta i Gminy w Międzyborzu wprowadza się następujące zmiany:
– § 7 otrzymuje brzmienie:
W Urzędzie zatrudnia się pracowników samorządowych, których status określa:
– wybór,
– powołanie,
– mianowanie,
– umowa o pracę.
– § 9 otrzymuje brzmienie:
1. Przy załatwianiu spraw stosuje się przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej.
2. Czynności biurowe i kancelaryjne regulowane są postanowieniami instrukcji kancelaryjnej oraz zarządzeniami wewnętrznymi.
– § 21 otrzymuje brzmienie:
1. Przyjmowanie interesantów odbywa się w godzinach pracy Urzędu.
2. Pracownik samorządowy ma obowiązek zapewnienia należytej obsługi interesantów, a w szczególności:
1) przestrzegania godzin urzędowania oraz sprawnego organizowania przyjęć interesantów,
2) udzielania obywatelom niezbędnej, pełnej informacji przy załatwianiu spraw,
3) bezzwłocznego załatwiania spraw, jeżeli istnieją ku temu możliwości prawne i faktyczne,
4) pracownik prowadzący sprawę ma obowiązek osobiście dokonać niezbędnych uzgodnień z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w celu kompleksowego jej załatwienia,
5) pracownik nie może wykonywać zadań, które pozostawałyby w sprzeczności z jego obowiązkami albo mogłyby wywołać podejrzenie o stronniczość lub interesowność.
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miasta i Gminy w Międzyborzu.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.