1989 UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ W KŁODZKU z dnia 18 października 2001 r. w sprawie Statutu Gminy Miejskiej Kłodzko W związku ze stwierdzeniem przez Wojewodę Dolnośląskiego
nieważności § 18 ust. 2, § 25, § 95 ust. 1, § 102 ust. 2 i 5, § 114 pkt 4 i § 141
ust. 2 Statutu Gminy Miejskiej Kłodzko stanowiącego załącznik do uchwały nr
XLVIII/290/2001 Rady Miejskiej Kłodzka z dnia 23 sierpnia 2001 r., na podstawie art. 18
ust. 2 pkt 1 oraz art. 5 ust. 3 i art. 22 w związku |
§ 1
Uchwala się następujące zmiany do statutu stanowiącego załącznik do uchwały Nr XLVIII/290/2001 Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia 23 sierpnia 2001 r.:
“Rada wybiera Zarząd w liczbie 5 osób”,
w § 102 ust. 4 statutu w pierwszym zdaniu po słowach “z przewodniczącym Zarządu” dodaje się słowa “oraz jego zastępcą”,
drugie zdanie otrzymuje brzmienie Czynności związane z nawiązaniem stosunku pracy do Przewodniczącego Zarządu wykonuje Przewodniczący Rady, zaś w stosunku do Zastępcy Przewodniczącego Zarządu – Przewodniczący Zarządu”,
w § 102 ust. 5 skreśla się słowa “przysługuje wynagrodzenie ustalone w umowie o pracę lub”.
“Od decyzji wydanych przez burmistrza lub Zarząd,
w sprawach z zakresu zadań własnych i zleconych Gminie służy odwołanie do
Samorządowego Kolegium Odwoławczego”.
Statut wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.
§ 2
§ 18 ust. 2, § 25 oraz § 102 ust. 2 wchodzą w życie po upływie aktualnej kadencji Rady Miejskiej.
W sprawach uregulowanych wymienionymi wyżej unormowaniami obowiązują
przepisy w brzmieniu dotychczasowym ujęte w statucie uchwalonym uchwałą nr XI/56/99
Rady Miejskiej w Kłodzku z dnia
29 kwietnia 1999 r.
§ 3
Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miasta Kłodzka.
§ 4
Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa
Dolnośląskiego i wchodzi w życie
w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia.