1970

porozumienie

zawarte w dniu 13 czerwca 2001 r.

pomiędzy Zarządem Powiatu Lubańskiego reprezentowanym przez:

1. Walerego Czarneckiego – Starostę

2. Mariusza Tomczika – Wicestarostę

przy kontrasygnacie Skarbnika – Romualdy Łoziak

zwanym dalej “Powiatem”

a Zarządem Miasta Lubań reprezentowanym przez:

1. Konrada Rowińskiego – Burmistrza

2. Wiesława Wydrę – Zastępcę Burmistrza

przy kontrasygnacie Skarbnika – Mariana Zwierzańskiego

zwanym dalej “Miastem”

w sprawie powierzenia Miastu do prowadzenia Szkolnego Schroniska Młodzieżowego działającego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Lubaniu

Na podstawie art. 4 ust. 1 pkt 8 i art. 5 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. Nr 91, poz. 578 ze zm.)

§ 1

1. Przedmiotem niniejszego porozumienia jest powierzenie Miastu do prowadzenia Szkolnego Schroniska Młodzieżowego działającego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Lubaniu w okresie od 1 lipca 2001 r. do 19 sierpnia 2001 r.

2. Środki finansowe na realizację ww. zadania wymienionego w pkt 1 przekazane zostaną z budżetu Powiatu Lubańskiego dz. 926 rozdz. 92605 w dwóch ratach:

I rata – do 31 sierpnia 2001 r. w wysokości: 2000 zł,

II rata – do 30 września 2001 r. w wysokości: 1747 zł.

§ 2

Środki określone w § 1 przeznaczone są na pokrycie kosztów:

1) wynagrodzenia brutto kierownika i sprzątaczki – 2500,00 zł,

2) pochodnych – 447,00 zł,

3) kosztów eksploatacyjnych – 800,00 zł,

i zostaną przekazane na konto Urzędu Miasta Lubań w Banku Zachodnim O/Lubań nr 11201098-1124-139-3000.

§ 3

1. Miasto jest zobowiązane do przedstawienia rozliczenia środków po zrealizowaniu zadania, nie później niż do dnia 30 października 2001 r.

2. Środki finansowe podlegają rozliczeniu wg wzoru określonego w załączniku do niniejszego porozumienia.

3. Miasto jest zobowiązane do udostępnienia Powiatowi na każde jego wezwanie wszystkich swoich dokumentów źródłowych, celem sprawdzenia prawidłowości sporządzenia przedstawionych mu wykazów.

§ 4

W przypadku niewykorzystania środków zgodnie
z celem, na który zostały przyznane, lub wykorzystania tylko części przekazywanej kwoty, wykorzystane niezgodnie z celem lub niewykorzystana część podlega zwrotowi, nie później niż do dnia 30 października
2001 r.

§ 5

Powiat zastrzega sobie prawo do bieżącego kontrolowania sposobu wykorzystania przyznanych środków finansowych. Miasto zapewni Powiatowi pełny wgląd w realizację zadania, na które przyznano środki finansowe, w każdej jego fazie.

§ 6

Wszelkie zmiany porozumienia dla swej ważności wymagają zachowania formy pisemnej.

§ 7

W sprawach nieuregulowanych w powyższym porozumieniu mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 155, poz. 1014 z późn. zm.).

§ 8

Porozumienie wchodzi w życie z dniem 1 lipca 2001 r. i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.

§ 9

Porozumienie zostało sporządzone w 6 jednobrzmiących egzemplarzach po 3 egzemplarze dla każdej ze stron.

Za Powiat: Za Miasto:

STAROSTA

WICESTAROSTA

BURMISTRZ

ZC-A BURMISTRZA

Walery Czarnecki

Mariusz Tomiczek

Konrad Rowiński

Wiesław Wydra

SKARBNIK

SKARBNIK

Romuald Łoziak

Marian Zwierzański

Załącznik do porozumienia (poz. 1970)

Rozliczenie środków finansowych przekazanych na realizację zadania
pn. Prowadzenie Szkolnego Schroniska Młodzieżowego działającego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Lubaniu

w kwocie..............................................

Przeznaczenie wydatkowania środków:

.........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

1. Powyższą kwotę wydatkowano na:

Lp.

Nr faktury, rachunku

Data faktury, rachunku

Wystawca faktury, rachunku

Treść faktury, rachunku

Kwota

1

2

3

4

5

 
           
           
           
           
           
           
           

x

x

x

x

Ogółem

 

Do rozliczenia przekazanych środków finansowych przedstawiono oryginały faktur, rachunków, na których dokonano potwierdzenia sfinansowania zadania z budżetu powiatu i których kopia, kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem stanowi załącznik do rozliczenia.

.........................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................

2. Sprawozdanie z wykonania zadania sfinansowanego z budżetu powiatu (ocena merytorycznych efektów zadania).

.........................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................

 

....................................... ................................................

(podpis i pieczęć gł. księgowego) (podpis i pieczęć przedstawiciela jednostki)

 

................................................... ..........................................................

(sprawdzono pod względem merytorycznym) (sprawdzono pod względem formalno-rachunkowym)

(podpis) (podpis)

.................,dnia................................

(miejscowość)