1970 porozumienie zawarte w dniu 13 czerwca 2001 r. pomiędzy Zarządem Powiatu Lubańskiego reprezentowanym przez: 1. Walerego Czarneckiego – Starostę 2. Mariusza Tomczika – Wicestarostę przy kontrasygnacie Skarbnika – Romualdy Łoziak zwanym dalej “Powiatem” a Zarządem Miasta Lubań reprezentowanym przez: 1. Konrada Rowińskiego – Burmistrza 2. Wiesława Wydrę – Zastępcę Burmistrza przy kontrasygnacie Skarbnika – Mariana Zwierzańskiego zwanym dalej “Miastem” w sprawie powierzenia Miastu do prowadzenia Szkolnego Schroniska Młodzieżowego działającego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Lubaniu Na podstawie art. 4 ust. 1 pkt 8 i art. 5 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. Nr 91, poz. 578 ze zm.) |
§ 1
1. Przedmiotem niniejszego porozumienia jest powierzenie Miastu do prowadzenia Szkolnego Schroniska Młodzieżowego działającego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Lubaniu w okresie od 1 lipca 2001 r. do 19 sierpnia 2001 r.
2. Środki finansowe na realizację ww. zadania wymienionego w pkt 1 przekazane zostaną z budżetu Powiatu Lubańskiego dz. 926 rozdz. 92605 w dwóch ratach:
I rata – do 31 sierpnia 2001 r. w wysokości: 2000 zł,
II rata – do 30 września 2001 r. w wysokości: 1747 zł.
§ 2
Środki określone w § 1 przeznaczone są na pokrycie kosztów:
1) wynagrodzenia brutto kierownika i sprzątaczki – 2500,00 zł,
2) pochodnych – 447,00 zł,
3) kosztów eksploatacyjnych – 800,00 zł,
i zostaną przekazane na konto Urzędu Miasta Lubań w Banku Zachodnim O/Lubań nr 11201098-1124-139-3000.
§ 3
1. Miasto jest zobowiązane do przedstawienia rozliczenia środków po zrealizowaniu zadania, nie później niż do dnia 30 października 2001 r.
2. Środki finansowe podlegają rozliczeniu wg wzoru określonego w załączniku do niniejszego porozumienia.
3. Miasto jest zobowiązane do udostępnienia Powiatowi na każde jego wezwanie wszystkich swoich dokumentów źródłowych, celem sprawdzenia prawidłowości sporządzenia przedstawionych mu wykazów.
§ 4
W przypadku niewykorzystania środków zgodnie
z celem, na który zostały przyznane, lub wykorzystania tylko części przekazywanej
kwoty, wykorzystane niezgodnie z celem lub niewykorzystana część podlega zwrotowi, nie
później niż do dnia 30 października
2001 r.
§ 5
Powiat zastrzega sobie prawo do bieżącego kontrolowania sposobu wykorzystania przyznanych środków finansowych. Miasto zapewni Powiatowi pełny wgląd w realizację zadania, na które przyznano środki finansowe, w każdej jego fazie.
§ 6
Wszelkie zmiany porozumienia dla swej ważności wymagają zachowania formy pisemnej.
§ 7
W sprawach nieuregulowanych w powyższym porozumieniu mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 155, poz. 1014 z późn. zm.).
§ 8
Porozumienie wchodzi w życie z dniem 1 lipca 2001 r. i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.
§ 9
Porozumienie zostało sporządzone w 6 jednobrzmiących egzemplarzach po 3 egzemplarze dla każdej ze stron.
Za Powiat: Za Miasto:
STAROSTA |
WICESTAROSTA |
BURMISTRZ |
ZC-A BURMISTRZA |
Walery Czarnecki |
Mariusz Tomiczek |
Konrad Rowiński |
Wiesław Wydra |
SKARBNIK | SKARBNIK |
||
Romuald Łoziak | Marian Zwierzański |
Załącznik do porozumienia (poz. 1970)
Rozliczenie środków finansowych przekazanych na realizację zadania
pn. Prowadzenie Szkolnego Schroniska Młodzieżowego działającego przy Szkole
Podstawowej nr 3 w Lubaniu
w kwocie..............................................
Przeznaczenie wydatkowania środków:
.........................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................
1. Powyższą kwotę wydatkowano na:
Lp. |
Nr faktury, rachunku |
Data faktury, rachunku |
Wystawca faktury, rachunku |
Treść faktury, rachunku |
Kwota |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
x |
x |
x |
x |
Ogółem |
Do rozliczenia przekazanych środków finansowych przedstawiono oryginały faktur, rachunków, na których dokonano potwierdzenia sfinansowania zadania z budżetu powiatu i których kopia, kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem stanowi załącznik do rozliczenia.
.........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................
2. Sprawozdanie z wykonania zadania sfinansowanego z budżetu powiatu (ocena merytorycznych efektów zadania).
.........................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
....................................... ................................................
(podpis i pieczęć gł. księgowego) (podpis i pieczęć przedstawiciela jednostki)
................................................... ..........................................................
(sprawdzono pod względem merytorycznym) (sprawdzono pod względem formalno-rachunkowym)
(podpis) (podpis)
.................,dnia................................
(miejscowość)