1962 UCHWAŁA RADY MIASTA OLEŚNICY z dnia 28 września 2001 r. w sprawie zmiany uchwały nr XIII/97/99 Rady Miejskiej Oleśnicy z
dnia 29 października 1999 roku w sprawie trybu postępowania o udzielenie dotacji dla
podmiotów niezaliczonych do sektora finansów publicznych, sposobu Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r., o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 1996 r Nr 13, poz. 74 ze zm.) oraz art. 118 ust. 3 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 155, poz. 1014 ze zm.) – Rada Miasta uchwala, co następuje: |
§ 1
W uchwale nr XIII/97/99 Rady Miejskiej Oleśnicy
z dnia 29 października 1999 r. w sprawie trybu postępowania o udzielenie dotacji dla
podmiotów niezaliczonych do sektora finansów publicznych, sposobu jej rozliczania oraz
sposobu kontroli wykonywania zleconego zadania, zmienionej uchwałą nr XXXII/229/2001
Rady Miejskiej Oleśnicy z dnia 27 kwietnia 2001 r.
o zmianie uchwały nr XIII/97/99 Rady Miejskiej Oleśnicy z dnia 29 października 1999 r.
w sprawie trybu postępowania o udzielenie dotacji dla podmiotów nie- zaliczonych do
sektora finansów publicznych, sposobu jej rozliczania oraz sposobu kontroli wykonywania
zleconego zadania, wprowadza się następujące zmiany:
1. Załącznik nr 1 do uchwały otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszej uchwały.
2. Użyte w uchwale w różnych przypadkach wyrazy Rada Miejska Oleśnicy oraz Zarząd Miejski Oleśnicy zastępuje się użytymi w odpowiednich przypadkach wyrazami Rada Miasta Oleśnicy i Zarząd Miasta Oleśnicy.
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miasta Oleśnicy.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego, z mocą obowiązującą od dnia 1 października 2001 roku.
Załącznik nr 1 do uchwały Rady Miasta Oleśnicy z dnia 28 września 2001 r. (poz. 1962)
WNIOSEK
o przyznanie dotacji celowej z budżetu Miasta Oleśnicy
1. Nazwa podmiotu, adres i opis jego statusu prawnego
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
2. Przedmiot działalności i oświadczenie, że podmiot nie prowadzi działalności w celu osiągnięcia zysku
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
3. Osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu i zawarcia umowy o udzielenie dotacji
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
4. Stan posiadania środków
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
5. Otrzymane wpłaty od organizacji, instytucji, osób prawnych, osób fizycznych
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
6. Inne źródła dochodów uzyskane w toku realizacji zadania
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
7. Preliminarz wydatków objętych zleceniem:
1) wydatki związane z działalnością statutową
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
2) wydatki związane ze współorganizacją imprez kulturalnych lub sportowych na rzecz miasta ze szczególnym uwzględnieniem Dni Oleśnicy i Dni Europy
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
8. Harmonogram rzeczowo-finansowy
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
9. Określenie efektów osiągniętych w wyniku realizacji zadania
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................
..........................................................................................................................................................