1879 UCHWAŁA RADY MIASTA I GMINY ŚWIERZAWA z dnia 27 września 2001 r. w sprawie wprowadzenia zmian w Statucie Miasta i Gminy Świerzawa Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 1 art. 22 w związku z art. 11b ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. Nr 13, poz. 74 z 1996 r. z późn. zm.) Rada Miasta i Gminy uchwala, co następuje: |
§ 1
W statucie miasta i gminy stanowiącym załącznik do uchwały nr 255/XXXIX/98 Rady Miasta i Gminy Świerzawa z dnia 23 lutego 1998 r. w sprawie Statutu Miasta i Gminy Świerzawa wprowadza się następujące zmiany: w § 15 dodaje się ust. 4–6 o brzmieniu:
“4. Obywatele mają prawo dostępu do dokumentów wynikających z wykonywania zadań publicznych, w tym protokołów z posiedzeń organów gminy oraz ich uchwał, a także protokołów komisji Rady Miasta i Gminy.
5. Dokumenty, o których mowa w ust. 4, dostępne są w biurze Rady Miasta i Gminy w godzinach urzędowania w każdy poniedziałek miesiąca.
6. Zainteresowani mogą dokonywać notatek, wyciągów, wypisów z dokumentów, o których mowa w ust. 4, dotyczących spraw publicznych.
7. Dokumenty udostępniane są przez inspektora lub Sekretarza Miasta i Gminy.”
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Miasta
i Gminy.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.