1841 UCHWAŁA RADY MIEJSKIEJ W WOJCIESZOWIE z dnia 28 sierpnia 2001 r. w sprawie zmian w regulaminie organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Wojcieszowie Na podstawie art. 33 art. 40 ust. 2 pkt 2 i art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. Nr 13, poz. 74 z 1996 r. z późn. zm.) Rada Miejska w Wojcieszowie uchwala, co następuje: |
§ 1
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Wojcieszowie
stanowiącym załącznik do uchwały
nr II/18/94 Rady Miejskiej w Wojcieszowie z dnia
12 października 1994 r. wprowadza się następujące zmiany:
1. w § 9 dodaje się pkt 7 w brzmieniu:
“7) sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej w zakresie budżetu gminy.”
2. w § 10 ust.1
a) pkt 4 otrzymuje brzmienie: “4) gospodarki lokalowej”
b) pkt 5 otrzymuje brzmienie: “5) obywatelskich”
c) pkt 7 otrzymuje brzmienie: “księgowości budżetowej”
d) pkt 13 otrzymuje brzmienie: “13) ochrony środowiska, rolnictwa i dróg publicznych”
e) pkt 14 skreśla się.
3. w § 11
a) w pkt 1 – stanowisko ds. ogólno organizacyjnych i kadr dodaje się zadania:
“– sprawy z zakresu ustawy o wychowaniu w trzeźwości.”
b) w pkt 3 – stanowisko ds. techniczno-kancelaryj-
nych i obsługi rady dodaje się zadania:
“– sprawy z zakresu zamówień publicznych na zakupy inwestycyjne dla urzędu.”
“– współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizowania robót publicznych.”
c) w pkt 4 – stanowisko pracy ds. gospodarki lokalowej skreśla się zadania:
“– prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności.”
“– gospodarka lokalami użytkowymi.”
“– wydawanie, rejestracja zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.”
dodaje się zadania:
“– prawy z zakresu ustawy o własności lokali.”
“– prowadzenie spraw z zakresu dodatków mieszkaniowych.”
“– profilaktyka i rozwiązywanie problemów alkoholowych.”
d) w pkt 5 – stanowisko pracy ds. obywatelskich dodaje się zadania:
“– prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności.”
e) w pkt 6 – stanowisko pracy ds. obrony cywilnej, ochrony przeciwpożarowej i bhp skreśla się zadania:
“– prowadzenie spraw z zakresu ochrony tajemnicy służbowej i państwowej.”
“– prowadzenie akcji kurierskiej i posłańczej.”
dodaje się zadania:
“– prowadzenie spraw z zakresu ochrony informacji niejawnych.”
“– prowadzenie akcji kurierskiej.”
“– prowadzenie spraw obronnych.”
f) w pkt 7 – stanowisko pracy ds. księgowości budżetowej skreśla się zadania:
“– sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej w zakresie budżetu i funduszy celowych.”
dodaje się zadania:
“– prowadzenie ewidencji zakupu podatku VAT dla urzędu i gminy.”
“– sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej w zakresie jednostki budżetowej urzędu miasta.”
g) w pkt 9 – stanowisko pracy ds. wymiaru i obsługi kasy skreśla się zadania:
“– naliczanie pobór podatków, opłat lokalnych oraz udzielanie ulg, umorzeń zaległości podatkowych po uzgodnieniu opinii Zarządu.”
“– prowadzenie obsługi kasowej budżetu i funduszy celowych oraz Miejskiej Biblioteki Publicznej.”
dodaje się zadania:
“– naliczanie i pobór podatków, opłat lokalnych.”
“– wydawanie decyzji w zakresie zmian podatków w wyniku udzielania ulg, umorzeń zaległości podatkowych, odroczenia terminów płatności po rozpatrzeniu podań przez organ podatkowy.”
“– prowadzenie obsługi kasowej budżetu i funduszy celowych.”
“– dystrybucja znaków opłaty skarbowej.”
h) w pkt 10 – stanowisko pracy ds. księgowości
i obsługi komputera skreśla się zadania:
“– sprawy z zakresu księgowości budżetowej
i podatkowej.”
dodaje się zadania:
“– sprawy z zakresu księgowości podatkowej.”
“– podatek VAT w gminie i jednostce.”
“– komputerowe wprowadzanie uchwał w zakresie budżetu miasta.”
i) w pkt 11 – stanowisko ds. geodezji i gospodarki gruntami skreśla się zadania:
“– prowadzenie spraw rekultywacji gruntów, które utraciły przydatność do produkcji rolnej.”
“– kontrola wykorzystywania gruntów zgodnie
z ich przeznaczeniem oraz decydowanie
o wyłączeniu ich z produkcji rolnej.”
dodaje się zadania:
“– przygotowywanie dokumentacji zgodnie
z ustawą o zamówieniach publicznych na rozstrzygnięcia przetargów w sprawach obsługi
nieruchomości dla potrzeb gminy.”
j) w pkt 12 – stanowisko pracy ds. architektury miejskiej i budownictwa skreśla się zadania:
“– zapewnienie warunków niezbędnych do ochro-
ny środowiska przed odpadami, zanieczyszczeniami, hałasami itp.”
“– planowanie rzeczowe i finansowe Miejskiego Funduszu Ochrony Środowiska.”
dodaje się:
“– prowadzenie rejestru zamówień publicznych.”
“– sprawy z zakresu zamówień publicznych w ramach inwestycji i remontów realizowanych przez miasto.”
k) w pkt 13 – stanowisko pracy ds. ochrony środowiska, rolnictwa i dróg publicznych dodaje się zadania:
“– prowadzenie spraw z zakresu ochrony środowiska.”
“– sprawy z zakresu ochrony gruntów rolnych i leśnych.”
“– planowanie rzeczowe i finansowe Miejskiego Funduszu Ochrony Środowiska.”
1) pkt 14 skreśla się.
§ 2
Zmienia się schemat Organizacyjny Urzędu Miejskiego w Wojcieszowie stanowiący załącznik nr 1 do regulaminu.
§ 3
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi.
§ 4
Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.
§ 5
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.