WYDATKI BUDŻETU GMINY
Dz. |
|
Plan |
Wykonanie |
§ |
1 |
|
3 |
4 |
5 |
40 |
|
523.100 |
379.869 |
73 |
|
15.600 |
13.332 |
||
|
|
2.769 |
||
|
10.563 |
|||
|
507.500 |
366.537 |
||
|
||||
|
9.000 |
7.728 |
||
|
3.000 |
2.989 |
||
|
5.000 |
5.000 |
||
|
500 |
500 |
||
|
490.000 |
350.320 |
||
|
||||
|
490.000 |
350.320 |
||
|
||||
50 |
|
208.680 |
207.907 |
99 |
|
207.080 |
206.503 |
||
|
37.400 |
36.823 |
98 |
|
|
13.287 |
|||
|
13.792 |
|||
|
5.388 |
|||
|
4.356 |
|||
|
169.680 |
169.680 |
100 |
|
|
||||
|
||||
|
1.600 |
1.404 |
88 |
|
|
||||
70 |
|
880.834 |
849.817 |
96 |
|
5.000 |
4.262 |
||
|
||||
|
151.134 |
139.103 |
||
|
72.134 |
29.882 |
||
|
22.570 13.230 36.334 |
18.398 11.050 434 |
cd. tabeli
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
ZADANIA WŁASNE |
79.000 |
109.221 |
||
– zakup opraw oświetleniowych przy blokach w Kotli i w Krzekotówku oraz sterowników zamontowanych na oświetleniu ulicznym w Pęko- szowie, Cebrze, Dorzeczu, Krążkówku |
2.865 |
|||
– energia |
28.913 |
|||
– konserwacja oświetlenia |
21.543 |
|||
– wydatki inwestycyjne – budowa nowych punktów świetlnych |
55.900 |
|||
Zadanie
realizowane w ramach zadania zleconego. W związku z tym, że |
||||
3. Pozostała działalność |
724.700 |
706.452 |
97 |
|
Wynagrodzenia osobowe |
92.750 |
|||
|
|
|
||
Wydatki pozostałe bieżące |
146.100 |
130.397 |
||
|
|
|||
Oczyszczalnia ścieków |
40.537 |
|||
|
|
|||
Wodociągi wiejskie |
43.800 |
|||
|
|
|||
Cmentarze komunalne |
12.483 |
|||
– wykonanie chodnika na cmentarzu w Kotli – zakup paliwa do kosiarki, wywóz nieczystości, dzierżawa kontenerów |
6.741 5.742 |
|||
Wydatki inwestycyjne |
456.100 |
456.100 |
||
|
|
|
||
74 |
GOSPODARKA MIESZKANIOWA ORAZ NIEMATERIALNE USŁUGI KOMUNALNE |
186.000 |
154.982 |
83 |
1. Gospodarka mieszkaniowa |
112.000 |
96.798 |
||
w tym: – płace palaczy |
22.080 |
21.873 |
cd. tabeli
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
– dodatkowe wynagrodzen. roczne – składki na ubezp. społeczne i Fundusz Pracy Wydatki rzeczowe – ekwiwalenty za odzież, pranie – zakup opału w ilości 137 t. oraz materiałów na częściowe remonty budynków (rynny, farby, cement) – energia – klatki schodowe – dzierżawa i wywóz kontenerów, usługi kominiarskie, wykonanie zasi- lania oraz wymiana licznika, elewacja budynku – opłaty za emisję zanieczyszczeń, badania okresowe palaczy, pod. VAT |
1.420 4.700 83.800 |
1.417 4.453 609 49.767 4.369 1.784 9.244 3.282 |
||
2. Ochotnicze straże pożarne |
35.000 |
29.401 |
||
– diety za udział w pożarach – zakup paliwa, części zamiennych, stojaki do hydrantów, obuwie, radio motorola – OSP Grochowice – remont samoch. OSP Kotla oraz motopompy – badania tech. pojazdów, opracowanie kosztorysu na budowę kanału OSP Kotla – energia – ubezpieczenia samochodów strażackich i strażaków – dotacja dla Związku Ochotn. Straży Poż. zg. z porozumieniem na do- radztwo, pomoc dla jedn. OSP w sprawach związanych z pozyskiwa- niem sprzętu i podnoszeniem sprawności |
6.520 14.941 1.928 1.589 1.066 1.957
1.400 |
|||
3. Gospodarka gruntami i nieruchomościami |
39.000 |
28.783 |
||
– wyceny działek, nieruchomości wskazania granic, podziały działek, ogłoszenia w prasie – opłaty sądowe za wpisy na hipoteki, pozwy do sądu, wypis aktów notarialnych, zakup gruntu przy cmentarzu Moszowice |
22.438 6.345 |
|||
79 |
OŚWIATA I WYCHOWANIE |
3.043.036 |
3.021.764 |
99 |
1. Szkoły podstawowe |
1.772.982 |
1.768.117 |
100 |
|
SZKOŁA KOTLA |
1.259.460 |
1.258.508 |
||
– wynagrodzenia osobowe – dodatkowe wynagrodzen. roczne – skł. na ubezp. społeczne i FP |
850.358 59.800 184.913 |
850.218 59.793 184.745 |
||
Wydatki pozostałe |
164.389 |
163.752 |
||
– zakładowy f-sz socjalny – zapomogi zdrowotne dla nauczycieli – dodatki mieszkaniowe dla nauczycieli pracujących na wsi – podróże służbowe, ryczałt na samochód – zakup artykułów biurowych, druków, środ. czystości, toner do ksero, drukarki, paliwa do kosiarki, materiałów na bieżące remonty – zakup opału w ilości 42 t. – energia elektryczna i woda – naprawa sprzętu, usługi kominiarskie, wywóz szamba, śmieci, dzier- żawa kontenera, remont oświetlenia, prenumerata prasy, opłaty za przesyłki pocztowe, legalizacja gaśnic – remont pieca CO, nadzór inwestorski – założenie alarmu oraz ochrona obiektu – rozm. telefoniczne – opłata za przelewy elektroniczne, szkolenia, ubezpieczenie sprzętu, abonament RTV, badania okresowe, pomoce dydaktyczne – opłata za naukę języka angielskiego |
44.200 1.700 25.892 7.432 10.535 15.760 11.702
10.557 10.632 3.568 6.014 5.560 10.200 |
|||
SZKOŁA CHOCIEMYŚL |
513.522 |
509.609 |
99 |
|
– wynagrodzenia osobowe – dodatkowe wynagrodzen. roczne – składki na ubezp. społeczne |
355.914 23.360 77.501 |
353.413 23.360 76.681 |
||
Wydatki pozostałe: |
56.747 |
56.155 |
||
– zakładowy f-sz socjalny – zapomogi zdrowotne dla nauczycieli – dodatki mieszkaniowe – podróże służbowe |
19.200 678 9.073 828 |
cd. tabeli
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
– zakup opału w ilości 18 t. – zakup art. biurowych, toneru, środków czystości, wyposażenia, pali- wo do kosiarki, materiały na bieżące remonty – energia i woda – wywóz śmieci, szamba, usługi kominiarskie, opłaty pocztowe, remon- ty bieżące, prenumerata prasy, legalizacja gaśnic, naprawa sprzętu, instalacja oprogramowania – rozm. telefoniczne – opłata abonamentu RTV, badania okresowe, prowizje bankowe, szko- lenia, pomoce dydaktyczne |
6.160 6.288 4.323
4.664 2.515 2.426 |
|||
2. Gimnazja |
727.742 |
725.061 |
99 |
|
– wynagrodzenia osobowe – dodatkowe wynagrodz. roczne – skł. na ubezp. społeczne i FP |
135.589 2.680 25.269 |
134.013 2.680 24.304 |
||
Wydatki pozostałe |
84.204 |
84.064 |
||
– dodatki mieszkaniowe – podróże służbowe – art. biurowe, materiały na rem. bieżące związane z przystosowaniem klas dla potrzeb gimnazjum, środki czystości – zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych, książek (otrzymano do- tację z budżetu państwa w wys. 50.434 zł) – rozmowy telefoniczne, naprawa sprzętu, wyrobienie pieczątek, doro- bienie kluczy – opłata za naukę języka angielskiego – szkolenia, badania okresowe, ubezpieczenie sprzętu, opłaty bankowe – odpis na f-sz świadczeń socjalnych |
2.966 1.201 1.077 51.516 2.360 18.710 1.194 5.040 |
|||
Wydatki na inwestycje |
480.000 |
480.000 |
||
Dotacja na rach. finansowania inwestycji – budowa gimnazjum w Kotli. Inwestycja w realizacji. |
||||
3. Dowozy uczniów do szkół – usługi transportowe |
80.000 |
79.743 |
100 |
|
4. Zespół ekonomiczno-administracyjny szkół |
107.000 |
105.129 |
98 |
|
– wynagrodzenia osobowe – dodatkowe wynagr. roczne – skł. na ubezp. społeczne i FP |
65.750 5.300 13.550 |
65.685 5.300 13.469 |
||
Wydatki pozostałe |
22.400 |
20.674 |
||
– podróże służbowe – zakup art. biurowych, wyposażenia, środki czystości, woda – rozm. telefoniczne, prenumerata prasy, opłaty pocztowe – szkolenia, prowizje bankowe, badania okresowe – odpis na f-sz świad. socjaln. – wydatki na zakupy inwestycyjne – zakup sprzętu komputerowego i opracowania |
112 5.351 1.833 1.379 2.000 10.000 |
|||
5. Pozostała działalność |
27.940 |
25.337 |
||
– wynagrodzenia za zajęcia dodatkowe w czasie ferii zimowych i letnich – skł. na ubezp. społeczne i FP – przejazdy uczniów na zawody i imprezy sportowe, obóz sportowy, wycieczki, zakup nagród – dotacja celowa na dofinansowanie zadań bieżących, f-sz świadczeń socjalnych dla nauczycieli emerytów |
3.300 700 13.500 10.440 |
3.294 687 10.916 10.440 |
||
6. Przedszkola przy szkołach podstawowych |
130.425 |
128.576 |
||
– wynagrodzenia osobowe – dodatkowe wynagrodzen. roczne – skł. na ubezp. społeczne i FP |
98.879 6.289 17.169 |
97.989 6.285 16.216 |
||
Wydatki pozostałe |
8.088 |
8.086 |
||
– dopłaty do czynszów mieszkaniowych dla nauczycieli – zapomoga zdrowotna dla nauczycieli – odpis na zakładowy f-sz świadczeń socjalnych |
2.394 92 5.600 |
|||
7. Przedszkola |
194.323 |
187.177 |
96 |
|
– wynagrodzenia osobowe – dodatkowe wynagr. roczne – skł. na ubezp. społeczne i FP |
125.700 8.700 26.770 |
122.285 8.697 24.212 |
cd. tabeli
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Wydatki pozostałe |
33.153 |
31.983 |
||
– zapomoga z f-szu zdrowotnego dla nauczycieli – dodatki mieszkaniowe dla nauczycieli – podróże służbowe – zakup opału 15 t – zakup wyposażenia, art. biurowych, środków czystości, wyposażenie apteczki, wykładzinę podłogową, materiałów na bieżące remonty – energia, woda – rozm. telefoniczne, wywóz śmieci, opłata pocztowa, prenumerata pra- sy, legalizacja gaśnic – prowizje bankowe, badania okresowe, ubezpieczenie budynku – pomoce dydaktyczne, książki – odpis na f-sz świadczeń socjalnych |
200 3.722 98 5.729 6.770 1.467 2.107 600 2.690 8.600 |
|||
8. Stypendia dla uczniów |
1.824 |
1.824 |
||
– dotacja celowa na zadania realizowane przez gminę na podstawie po- rozumień – wypłata stypendiów i pomoc materialna dla uczniów |
||||
9. Dokształcanie i doskonalenie zawodowe nauczycieli |
800 |
800 |
||
– dotacja z budżetu państwa na dofinansowanie zadania pt. Rok O – dla nauczycieli przygotowujących się do nauczania języków obcych |
||||
83 |
KULTURA I SZTUKA |
240.500 |
236.730 |
98 |
1. Dotacja przekazana zgodnie z zawartą umową z Zarządem Gminy, a Kom. Remontu Kościoła na remont zabytkowego Kościoła w Kotli |
7.000 |
7.000 |
||
2. Dotacje przekazane dla instytucji kultury |
167.000 |
167.000 |
||
– Biblioteki – Gm. Ośrodek Kultury |
65.000 102.000 |
65.000 102.000 |
||
3. Sale wiejskie |
66.500 |
62.730 |
||
1) wydatki bieżące |
58.000 |
54.230 |
||
– zakup wyposażenia na sale wiejskie: Kozie Doły – ławki, stoły, szafki kuchenne, ogrzewacz wody Zabele – ławki, stoły, taborety Grochowice – taborety – remonty bieżące sal: zakup materiałów oraz roboty budowlane, elektryczne, malowanie, rem. podłóg Skidniów 6.064 Chociemyśl 11.051 Grochowice 2.602 Kotla 1.108 Krzekotówek 1.020 Sobczyce 1.717 Zabiele 783 – zakup opału, gazu butlowego na sale i WDK, wydatki związane z organizowaniem imprez wiejskich – energia i woda – wywóz nieczystości i śmieci, usługi kominiarskie, ścieki – nadzór nad salami wiejskimi łącznie ze skł. na ubezp. społ. |
9.043 5.602 150 24.345
2.608 4.669 1.509 6.304 |
|||
2) wydatki na inwestycje |
8.500 |
8.500 |
||
remont kapitalny sali w Kozie Dołach (zakup materiałów oraz wymiana i montaż okien, kanalizacja wodno- -ściekowa, położenie glazury, inspektor nadzoru. Łączny koszt zada- nia 37.206 zł |
||||
85 |
OCHRONA ZDROWIA |
203.663 |
201.080 |
99 |
1. Wydatki związane z realizacją Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwią- zywania Problemów Alkoholowych |
35.500 |
35.194 |
||
– diety członków komisja ds. rozwiązywania problemów alkoholowych oraz zwrot kosztów przejazdu na kontrole placówek, podróże służbo- we – zakup art. biurowych, pomocy do pracy z dziećmi w ramach świetlic, nagród książkowych, gier planszowych, stołu do pingponga, wyposa- żenia |
3.062
12.000 |
cd. tabeli
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
– prowadzenie zajęć w świetlicach socjoterapeutycznych w Kotli, Cho- ciemyśli, Skidniowie, Grochowicach i Zabielu, konsulacje indywidual- ne z psychologiem w ramach Punktu Konsultacyjnego ds. rozwiązy- wania problemów alkoholowych i przemocy w rodzinie, szkolenia – rozm. telefoniczne, wynagrodzenie za utrzymanie czystości na świetli- cach, skł. na ubezp. społeczne – dotacja dla MOPiWTU w Głogowie na świadczenie usług w zakresie profilaktyki przeciwalkoholowej |
16.618 1.014 2.500 |
|||
2. Utrzymanie Gm. Ośrod. Zdrowia |
168.163 |
165.886 |
||
– wynagrodzenia palaczy – dodatkowe wynagrodzen. roczne – skł. na ubezpieczenia społeczne i FP |
13.400 1.102 3.400 |
12.574 1.102 2.780 |
||
Pozostałe wydatki bieżące |
45.071 |
45.010 |
||
w tym: – zakup opału w ilości 40 t oleju opałowego 12.100 kg – zakup materiałów na bieżące remonty budynku – ekwiwalent za odzież – energia i woda – dzierżawa kontenera, wywóz nieczystości, usługi kominiarskie, opłata za ścieki, bieżące remonty budynku – naprawa elewacji |
12.624 20.798 769 406 6.596 3.817 |
|||
Wydatki na inwestycje |
104.500 |
104.420 |
||
– modernizacja kotłowni CO GOZ Kotla. Inwestycja zakończona. Koszt zadania 98.217 zł – zakupy inwestycyjne – środki przeznaczone na zakup autoklawu na wyposażenie gabinetu stomatologicznego |
88.420 16.000 |
|||
86 |
OPIEKA SPOŁECZNA |
682.696 |
678.102 |
99 |
Zadania zlecone |
559.670 |
559.679 |
100 |
|
1. Zasiłki i pomoc w naturze |
391.390 |
391.390 |
||
– zasiłki dla matek dzieci specjalnej troski – zasiłki stałe wyrównawcze – dodatki do zasiłków stałych – renty socjalne – zasiłki ciążowe – zasiłki okresowe – zasiłki gwarantowane – zasiłki okresowe specjalne – składki na ubezpieczenia społ. od zasiłków gwarantowanych |
29.984 43.785 6.348 108.800 22.081 105.662 27.529 10.320 36.881 |
|||
2. Terenowe ośrodki pomocy społecznej |
105.700 |
105.700 |
||
– wynagrodzenia osobowe – dodatkowe wynagrodzenia roczne – składki na ubezpieczenia społeczne i FP – odpisy na f-sz świadczeń socjalnych Pozostałe wydatki – delegacje służbowe, ryczałty samochodowe – ekwiwalent za odzież – zakup art. biurowych, środków czystości, wyposażenia – opłaty za rozm. telefoniczne, usługi transportowe za wyjazdy na wy- wiady, opłata za wodę – prowizje bankowe, opłata za ścieki, szkolenia |
68.734 5.676 14.383 2.247 14.660 |
68.732 5.676 14.383 2.247 2.200 1.900 3.148 2.965 4.449 |
||
3. Zasiłki rodzinne i pielęgnacyjne |
36.249 |
36.249 |
||
– wypłata zasiłków rodzinnych – wypłata zasiłków pielęgnacyjnych |
2.659 33.590 |
|||
4. Usługi opiekuńcze |
11.363 |
11.363 |
||
– wydatki na usługi specjalistyczne trójki dzieci specjalnej troski dowo- żonych do domu dziennego pobytu |
||||
5. Pozostała działalność |
14.968 |
14.968 |
||
– składki na ubezpieczenia zdrowotne za osoby pobierające świadczenia z pomocy społecznej |
cd. tabeli
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Zadania własne |
123.026 |
118.432 |
||
1. Zasiłki i pomoc w naturze |
18.000 |
18.000 |
||
w tym: – zasiłki celowe i celowe specjalne – zasiłki celowe zwrotne – wyprawki |
14.750 2.200 1.050 |
|||
3. Terenowe ośrodki pomocy społecznej |
26.140 |
25.381 |
||
– wynagrodzenia osobowe – składki na ubezpieczenia – usługi opiekuńcze – podróże służbowe – zakup art. biurowych, rozm. telefoniczne, usługi transportowe – opłaty czesnego dla osoby studiującej, badania okresowe, ubezpiecze- nie mienia – zakupy inwestycyjne – zakup kserokopiarki |
9.500 2.042 3.528 300 3.387 2.124 4.500 |
|||
4. Pozostała działalność |
19.535 |
19.535 |
||
– środki na wydatki związane z dożywianiem uczniów w szkołach, w tym dotacja z budżetu państwa 6.599 zł – dotacja z F-szu Kombatantów na pomoc pieniężną dla kombatantów i ich rodzin |
11.599 7.936 |
11.599 7.936 |
||
5. Dodatki mieszkaniowe |
59.351 |
55.516 |
||
– wypłata dodatków mieszkaniowych |
||||
87 |
KULTURA FIZYCZNA |
30.500 |
30.148 |
99 |
– wynagr. instruktorów sportu tenis stołowy – 3.168 zł piłka nożna – 5.142 zł – dodatkowe wynagr. roczne – skł. na ubezp. społeczne i FP – zwrot kosztów przejazdu dla uczestników rozgrywek tenisa, sekcji siat- kowej oraz ryczałt instruktora piłki nożnej Wydatki na sport masowy: – zakup wapna na wysypywanie boiska, piłeczek i okładzin do tenisa sto- łowego, farby na odnowienie boiska sportowego w związku z organizo- waniem II Samorządowych Igrzysk Sportowych Kotla 2000 – wydatki na organizację Samorządowych Igrzysk Sportowych oraz turnie- ju wsi (zakup pucharów, strojów, sprzętu i gier przeznaczonych do konkursów) – wyjazdy na mecze drużyny LZS Kotla – delegacje i ryczałty sędziów – ubezpieczenia zawodników oraz składki członkowskie |
8.340
660 1.890 1.910 4.800
6.470 4.330 2.100 |
8.310
660 1.851 1.879
969 3.823 6.409 4.285 1.962 |
||
89 |
RÓŻNA DZIAŁALNOŚĆ |
693 |
693 |
100 |
1. Zadania zlecone – wydatki na przeprowadzenie aktualizacji wykazów gospodarstw i działek rolnych |
693 |
|||
91 |
ADMINISTRACJA PAŃSTWOWA I SAMORZĄDOWA |
1.120.657 |
1.104.121 |
98 |
I. Zadania własne |
1.049.507 |
1.032.971 |
98 |
|
1. Rady gmin |
39.000 |
33.302 |
||
– diety Przewodniczącego Rady, Z-ców Przewodniczącego, radnych oraz członków komisji spoza rady i sołtysów biorących udział w sesji – wydatki związane z prowadzeniem sesji oraz posiedzeniami komisji stałych rady, zakup tablicy informacyjnej – szkolenia radnych |
26.594 3.628 3.080 |
|||
2. Urzędy gmin |
1.010.507 |
999.669 |
||
– wynagrodzenia pracowników samorządowych, obsługi oraz kierow- ców OSP – dodatkowe wynagrodzen. roczne – skł. na ubezp. społeczne i FP – wynagrodzenia za inkaso podatków – diety członków Zarządu oraz Z-cy Wójta |
592.330 39.090 125.755 18.700 18.000 |
592.290 39.083 123.814 18.363 14.515 |
cd. tabeli
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Pozostałe wydatki |
195.132 |
190.104 |
||
w tym: – delegacje służbowe, ryczałty samochodowe, ekwiwalenty – energia, woda – zakup opału 11 t – zakup artykułów biurowych, zbiorów przepisów prawnych, środków czystości, tonera, taśm, atramentu do drukarek, druków – paliwa do samochodu służbowego – zakup wyposażenia – odkurzacz, biurko pod komputer, radio, artyku- łów spożywczych związanych z posiedzeniami zarządów, wydatki okolicznościowe – zakup farby oraz innych materiałów budowlanych – malowanie po- mieszczeń, wymiana wykładziny PCV, grzejników, rem. toalety, – kosztorys inwestorski na remont toalety w bud. urzędu – opłaty pocztowe – konserwacja ksero i sprzętu komputerowego, naprawa sprzętu, wy- miana uszkodzonego dysku w serwerze – rozmowy telefoniczne – prenumerata prasy i czasopism – wywóz nieczystości, usługi kominiarskie, remont samochodu służbo- wego, legalizacja gaśnic, dorabianie kluczy, pieczątek – instalacja elektryczna zasilająca i sygnałowa sieci komputerowej – do- kumentacja, wykonanie nadzór – szkolenie i kursy pracowników – prowizje bankowe, abonament RTV, badania okresowe pracowników, aktualizacja i instalacja oprogramowania, badania okresowe pracowni- ków – wydatki za sporządzenie opinii w sprawie Huty, promocja gminy, wy- konanie monografii gminy, podatek VAT – odpisy na f-sz świad. socjaln. – ubezpieczenie samochodu służbowego, opłaty za emisję zanieczysz- czeń, opłata za ścieki, ubezpieczenie mienia – składki na Związek Gmin Wiej. |
8.581 5.327 3.410 16.209 4.976
7.283 15.178 2.060 16.694 18.713 22.236 5.614 5.860 17.998 7.425
6.747 3.625 13.200 8.180 788 |
|||
Wydatki na zakupy inwestycyjne |
21.500 |
21.500 |
||
– zakup dwóch stacji komputerowych, oprogramowania oraz moderni- zacja komputera |
||||
II. Zadania zlecone |
58.000 |
58.000 |
100 |
|
– wynagrodzenia osobowe – skł. na ubezp. społeczne i FP – dodatkowe wynagrodzen. roczne – zakup art. biurowych |
42.200 9.500 4.800 1.500 |
42.200 9.500 4.800 1.500 |
||
III. Zadania realizowane na podstawie porozumień miedzy jednostkami sa- morządu terytorialnego |
13.150 |
13.150 |
100 |
|
– wynagrodzenia osobowe – dodatkowe wynagrodzen. roczne – składki na ubezp. społeczne i FP – pozostałe wydatki – zakup art. biurowych |
10.000 800 2.139 211 |
10.000 800 2.139 211 |
||
93 |
BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE |
4.800 |
3.400 |
71 |
Zadania zlecone |
300 |
300 |
||
– środki na realizację zadań zleconych z zakresu obrony cywilnej – zakup art. biurowych |
||||
Zadania własne |
4.500 |
3.100 |
||
– zakup agregatu prądotwórczego |
||||
98 |
OBRONA NARODOWA |
350 |
350 |
100 |
Zadania zlecone |
350 |
350 |
||
Środki na realizację zadań zleconych w zakresie pozostałych wydatków obronnych – zakup art. biurowych celem opracowywania planów |
350 |
cd. tabeli
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
99 |
URZĘDY NACZELNYCH ORGANÓW WŁADZY, KONTOLI I SĄDOWNIC-TWA |
8.130 |
8.130 |
100 |
Zadania zlecone |
8.130 |
8.130 |
||
– wydatki na prowadzenie i aktualizację rejestru wyborców – wydatki związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyborów Pre- zydenta RP (diety członków komisji, zwrot kosztów podróży, przygoto- wanie lokali wyborczych) |
504
7.626 |
504
7.625 |
||
WYDATKI OGÓŁEM |
7.133.639 |
6.877.093 |
96 |
ZESTAWIENIE WYDATKÓW WG DZIAŁÓW KLASYFIKACJI BUDŻETOWEJ
Dział |
Określenie |
Plan |
Wykonanie |
§ |
40 |
ROLNICTWO |
523.100 |
379.869 |
73 |
50 |
TRANSPORT |
208.680 |
207.907 |
99 |
70 |
GOSPODARKA KOMUNALNA |
880.834 |
849.817 |
96 |
74 |
GOSPODARKA MIESZKANIOWA |
186.000 |
154.982 |
83 |
79 |
OŚWIATA I WYCHOWANIE |
3.043.036 |
3.021.764 |
99 |
83 |
KULTURA I SZTUKA |
240.500 |
236.730 |
98 |
85 |
OCHRONA ZDROWIA |
203.663 |
201.080 |
99 |
86 |
OPIEKA SPOŁECZNA |
682.696 |
678.102 |
99 |
87 |
KULTURA FIZYCZNA |
30.500 |
30.148 |
99 |
89 |
RÓŻNA DZIAŁALNOŚĆ |
693 |
693 |
100 |
91 |
ADMINISTRACJA PAŃSTWOWA I SAMORZĄDOWA |
1.120.657 |
1.104.121 |
98 |
93 |
BEZPIECZEŃSTWO PUBLICZNE |
4.800 |
3.400 |
71 |
98 |
OBRONA NARODOWA |
350 |
350 |
100 |
99 |
URZĘDY NACZELNYCH ORGANÓW WŁADZY I KONTROLI |
8.130 |
8.130 |
100 |
RAZEM |
7.133.639 |
6.877.093 |
96 |
Załącznik nr 2 do uchwały Zarządu Gminy Kotla z dnia 29 marca 2001 r. (poz. 1590)
FUNDUSZE CELOWE
Gminny Fundusz Ochrony Środowiska
Wyszczególnienie |
Plan |
Wykonanie |
Stan środków na początek |
17.217 |
|
I. PRZYCHODY |
17.000 |
22.669 |
1) wpływy z tytułu zanieczyszczeń |
19.428 |
|
2) odsetki |
3.241 |
|
II. WYDATKI |
34.217 |
28.568 |
1) zakup krzewów, trawy, koszy na utrzymanie terenów zielonych oraz wyposażenie, tj. kosiarki do trawy, nożyc do obcinania żywopłotów |
9.206 |
|
2) dofinansowanie wycieczek ekologicznych oraz obozu harcerskiego |
4.592 |
|
3) zakup pomocy dydaktycznych i podręczników o tematyce ekologicznej i ochronie środowiska |
959 |
|
4) wydatki związane z badaniem zasobności gleb |
4.361 |
|
5) zakup i montaż ogrodzenia terenów rekreacyjnych |
5.694 |
|
6) zakup tarcicy na zagospodarowanie terenów rekreacyjnych |
3.696 |
|
7) prowizje bankowe |
60 |
|
III. Stan środków pieniężnych na koniec roku |
11.318 |
ŚRODEK SPECJALNY
Wyszczególnienie |
Plan |
Wykonanie |
I. PRZYCHODY |
11.400 |
9.474 |
1. Odpłatność rodziców za wyżywienie dzieci uczęszczających do przedszkola |
9.474 |
|
II. WYDATKI |
11.400 |
8.314 |
1. Zakup środków żywności |
8.314 |
|
III. Stan środków obrotowych na koniec roku |
1.160 |