Załącznik nr 10 do uchwały Rady Miejskiej w Twardogórze z dnia 7 marca 2001 r. (poz. 1434)

Plan remontów na 2001 r.

 

Lp.

Nazwa zadania

Dział

Rozdz.

Rok rozpoczęcia/rok zakończenia

Planowane nakłady na 2001 rok

Ogółem

z tego

budżet

gminy

budżet

państwa

inne

uwagi

  1.

Remont dróg asfaltowych

600

60016

2001

135 000

135 000

 

 

 

  2.

Remont dróg gruntowych

600

60016

2001

140 000

140 000

 

 

 

  3.

Naprawa i remonty rowów komunalnych

600

60016

2001

20 000

20 000

 

 

 

 

Razem dział 600

 

 

 

295 000

295 000

 

 

 

  4.

Remont w Urzędzie - dokończenie

750

75023

2000/2001

38 200

38 200

 

 

 

 

Razem dział 750

 

 

 

38 200

28 200

 

 

 

  5.

Remont SP nr 1 – wymiana drzwi wejściowych

801

80101

2001

10 000

10 000

 

 

 

  6.

Gimnazjum – ścianka działowa

801

80110

2001

15 000

15 000

 

 

 

 

Razem dział 801

 

 

 

25 000

25 000

 

 

 

  7.

Rewaloryzacja Rynku + Kwartał Rynek, Ratuszowa, Krótka, Plac Piastów

 

900

 

90095

 

2001

 

300 000

 

300 000

 

 

 

  8.

Remont chodnika (ciąg Długa/Gdańska – Toruńska, Grunwaldzka)

 

900

 

90095

 

2001

 

100 000

 

100 000

 

 

 

 

Razem dział 900

 

 

 

400 000

400 000

 

 

 

 

Ogółem remonty

 

 

 

758 200

758 200

 

 

 

 

 

Załącznik nr 11 do uchwały Rady Miejskiej w Twardogórze z dnia 7 marca 2001 r. (poz. 1434)

Plan inwestycji na 2001 r.

Lp.

Nazwa zadania

Dział

Rozdz.

Rok rozpoczęcia/rok zakończenia

Planowany koszt inwestycji

Poniesione nakłady

do końca

2000 r.

Zobowiązania

roku 2000

Planowane nakłady na 2001 rok

Ogółem

z tego

budżet

gminy

budżet

państwa

inne

  1.

Budowa i moder. drogi Poznańska i Krzywa

600

60016

2001/2002

960 000

10 000

250 000

125 000

125 000

 

Razem dział 600

 

 

 

960 000

10 000

250 000

125 000

125 000

  2.

Wykup budynku mieszk. przy ul. Pa-derewskiego

700

70005

2001

 

300 000

 

 

300 000

300 000

 

  3.

Budowa i dokończenie budynku przy ul. Paderewskiego

700

70005

2001/2002

1 500 000

 

 

300 000

200 000

 

100 000

  4.

Wykup gruntów

700

70005

2001

115 000

 

 

115 000

115 000

 

 

 

Razem dział 700

 

 

 

1 915 000

 

715 000

615 0000

100 000

  5.

Strategia rozwoju gminy

710

71004

2001

40 000

 

 

40 000

40 000

 

 

 

Razem dział 710

 

 

 

40 000

 

40 000

40 000

  6.

Komputeryzacja UMiG

750

75023

2001

51 400

 

 

51 400

51 400

 

 

 

Razem dział 750

 

 

 

51 400

51 400

51 400

 

  7.

Budowa sali sportowej SP w Goszczu

801

80101

2001

2 000 000

 

27 521

2 000 000

600 000

200 000

1 200 000

 

Razem dział 801

 

 

 

2 000 000

27 521

2 000 000

600 000

200 000

1 200 000

  8.

Uzbrojenie ul. Poznańskiej / Krzywej

900

90001

2000/2002

1 850 000

21 000

560 000

280 000

 

280 000

  9.

Kanalizacja i drogi w osiedlu

900

90001

2000/2003

1 000 000

17 100

18 255

250 000

135 000

115 000

10.

Wodociąg Drogoszowice – dokończenie

900

90001

2000/2001

438 700

390 000

118 762

48 700

24 700

24 000

 

11.

Koncepcja kanalizacji gminy

900

90001

2001

40 000

 

 

40 000

40 000

 

 

12.

Kanalizacja, droga, ul. Sosnowa (wymiana wodoc.)

900

90001

2000/2001

420 000

6 500

 

270 000

135 000

65 000

70 000

13.

Wodociąg Grabowno Wielkie – dokończenie

900

90001

2000/2001

30 000

 

60 882

30 000

15 000

 

15 000

14.

Wodociąg w Goszczu – wykonanie

900

90001

2000/2001

270 000

9 000

 

270 000

135 000

135 000

 

15.

Wodociąg w Sosnówce

900

90001

2001

80 000

 

 

80 000

40 000

 

40 000

16.

Zbiornik retencyjny dla m. Twardogóra

900

90001

2001/2003

1 660 000

 

 

960 000

155 416

 

804 584

17.

Kanalizacja san. ul. Ratuszowa/Krzy-woustego

900

90001

2001

100 000

 

 

100 000

100 000

 

 

 

Razem rozdział 90001 – Gospodarka ściekowa i ochrona wód

 

 

 

5 888 700

443 600

197 899

2 608 700

1 060 116

224 000

1 324 584

18.

Wysypisko odpadów komunalnych

900

90002

2000/2001

190 000

 

 

190 000

50 000

 

140 000

19.

Program gospodarki odpadami

900

90002

2001

200 000

 

 

200 000

31 600

 

168 400

 

Razem rozdział 90002 – Gospodarka odpadami

 

 

 

390 000

 

390 000

81 600

308 400

20.

Oświetlenie osiedla przy ul. Wrocławskiej, projekt

900

90015

2000/2003

1 600 000

 

40 000

40 000

21.

Energia i oświetlenie ul. Dębowa, Topolowa

900

90015

2000/2002

773 000

11 500

 

350 000

175 000

175 000

22.

Plan energetyczny gminy

900

90015

2001

40 000

41 546

41 546

 

23.

Punkty świetlne

900

90015

2001

36 000

36 000

36 000

 

Razem rozdział 90015 – Oświetlenie ulic, placów i dróg

 

 

 

2 449 000

11 500

467 645

256 546

36 000

175 000

 

Razem dział 900

 

 

 

8 727 700

455 100

197 899

3 466 246

1 398 262

260 000

1 807 984

24.

Boisko zapasowe

926

92601

2000/2001

18 000

18 000

 

Razem dział 926

 

 

 

18 000

 

18 000

 

 

 

 

 

Ogółem

 

 

 

13 712 100

455 100

253 420

6 522 646

2 829 662

460 000

3 232 984

Ogółem wydatki inwestycyjne roku 2001 = Zobowiązania z roku 2000 + wydatki inwestycyjne w roku 2001

3 083 082

 

 

 

Kolumna 8: tj. zobowiązania roku 2000 wynikające z realizacji zadań, których terminy płatności przypadają w roku 2001, na skutek wydłużonych terminów płatności wynikających z zawartych umów.

Załącznik nr 12 do uchwały Rady Miejskiej w Twardogórze z dnia 7 marca 2001 r. (poz. 1434)

 

Plan przychodów i wydatków GFOŚiGW na 2001 rok

 

Dział

Rozdz.

§

Wyszczególnienie

Plan

na 2001 r.

 

 

 

Stan funduszu na początek roku                                                                                                                                                                              01

106 000

900

90011

 

Przychody ogółem (03+04)                                                                                                                                                                                        02

41 000

 

 

 

z tego:

wpływy własne                                                                                                                                                                                                                                          03

 

0

 

 

296

przelewy z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego

we Wrocławiu                                                                                                                                                                                                                                           04

 

41 000

 

 

 

Środki dyspozycyjne (01+02)                                                                                                                                                                                    05

147 000

900

90011

 

Wydatki ogółem (07+08)                                                                                                                                                                                              06

z tego następujące kierunki:

140 000

 

 

 

urządzenie i utrzym. ter. zielonych, zadrzewień, zakrzewień oraz parków

wiejskich                                                                                                                                                                                                                                                              07

 

0

 

 

6050

inne cele służące ochronie środowiska w gminie ustalone przez Radę Gminy                       08

140 000

 

 

 

Stan środków na koniec roku (05–06)                                                                                                                                                         09

7 000

 

Załącznik nr 13 do uchwały Rady Miejskiej w Twardogórze z dnia 7 marca 2001 r. (poz. 1434)

 

Informacja

o planowanych dochodach ze sprzedaży mienia gminnego w 2001 r.

 

Planuje się uzyskać dochody ze sprzedaży mienia gminnego w 2001 roku:

  1. Sprzedaż lokali ul. Paderewsiego, 27 sztuk o pow. 1026,1 x 800 zł = 820.800 zł

       (nr 52 – 37,3 m2,  nr 53 – 36 m2,  nr 54 – 48 m2,  nr 45 – 52,2 m2)

       I piętro   – 55 – 48,1 m2,  56 – 37,5 m2,  57 – 47,9 m2,  47 – 52,2 m2,  46 – 62,5 m2,

                                                 37 – 36,4 m2,  36 – 49,9 m2,  40 – 36,4 m2,  39 – 47,9 m2

       II piętro  – 58 – 48,1 m2,  58 – 37,5 m2,  60 – 47,9 m2,  49 – 52,2 m2,  48 – 62,5 m2

       III piętro – 61 – 48,1 m2,  62 – 37,5 m2,  63 – 47,9 m2,  51 – 52,2 m2,  50 – 79,2 m2,

                                                 43 – 36,4 m2,  42 – 47,9 m2

       Parter    – 34 – 38,5 m2,  33 – 48,2 m2.

  2. Działki przy stadionie – 25 działek x 16.000 zł                                                           = 400.000 zł

  3. Działki Grabowno Wielkie – 5 działek x 6.000 zł                                                       =   30.000 zł

  4. Inne działki – 10 działek x 11.000 zł                                                                             = 110.000 zł

  5. Lokale komunalne – 20 lokali x 6.000 zł                                                                      = 120.000 zł

  6. Dzierżawy AWRSP – 250 umów                                                                                 =   15.000 zł

  7. Sprzedaż AWRSP – 20 działek                                                                                   =   15.000 zł

  8. Opłaty użytkowania wieczystego – 350 osób                                                 =   40.000 zł

  9. Przekształcenia prawa użytkowania wieczystego przysł. osobom fizycznym

       w prawo własności – 100 osób                                                                        = 140.000 zł

10. Sprzedaż gruntów pod garażami – 10 osób                                                   =     5.000 zł

11. Spłata rat lokali mieszkalnych                                                                           =   80.000 zł

12. Najem lokali użytkowych                                                                                    = 440.000 zł

13. Sprzedaż nieruchomości zabudowanych

       (w miejscowości Łazisko, Bukowinka, Nowa Wieś)                                      =   40.000 zł

                                                                                                                            OGÓŁEM: = 2.255.800 zł