1368

UCHWAŁA RADY GMINY JORDANÓW ŚLĄSKI

z dnia 27 lipca 2001 r.

w sprawie ustalenia stawek za usługi w zakresie usuwania
i unieszkodliwiania odpadów komunalnych

       Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 1996 r. Nr 13, poz. 74 z późn. zm.), art. 6 ust. 2, 3 i 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 132, poz. 622 z późn. zm.) Rada Gminy Jordanów Śląski uchwala, co następuje:

 

 


§ 1

Ustala się:

1.  Stawki opłat ponoszone przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych, świadczone przez podmioty posiadające zezwolenie na prowadzenie działalności polegających na usuwaniu i unieszkodliwianiu odpadów komunalnych, udzielone w drodze decyzji przez Wójta Gminy Jordanów Śląski – zgodnie z załącznikiem nr 1 do uchwały.

2.  Stawki opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych przy przejęciu tych obowiązków przez Gminę – zgodnie z załącznikiem nr 2 do uchwały.

3.  Stawki opłat ponoszone przez właścicieli nieruchomości za wywiezienie przez nich odpadów komunalnych bezpośrednio na wskazane wysypisko – zgodnie z załącznikiem nr 3 do uchwały.

§ 2

Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Gminy Jordanów Śląski.

§ 3

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego

 

PRZEWODNICZĄCY

RADY GMINY

 

ZBIGNIEW ZAGÓRSKI


 

 

Załącznik nr 1 do uchwały Rady Gminy Jordanów Śląski z dnia 27 lipca 2001 r. (poz. 1368)

 

 

Stawki opłat ponoszone przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie usuwania
 i unieszkodliwiania odpadów komunalnych, świadczone przez podmioty posiadające
zezwolenie na usuwanie i unieszkodliwianie odpadów komunalnych, udzielone
w drodze decyzji Wójta Gminy Jordanów Śląski

 

1.  Opłata za usuwanie i unieszkodliwianie 1 m3 odpadów komunalnych stałych w wysokości netto – 27,80 zł, brutto – (z uwzględnieniem 7% VAT) 29,75 zł.

2.  Opłata za odbiór 1 m3 ścieków do kanalizacji sanitarnej (wywóz beczkowozem):

1) dla gospodarstw domowych i obiektów użyteczności publicznej – 22,00 zł +VAT,

2) dla pozostałych użytkowników – 22,00 zł +VAT,

3) dla sfery produkcyjno-usługowej za przyjęcie ścieków dowożonych beczkowozem, ze zbiorników bezodpływowych z terenu gminy – 22 zł +VAT.

3.  Opłaty za usuwanie i unieszkodliwianie odpadów komunalnych stałych ulegają obniżeniu o 10% przy selektywnej zbiórce tych odpadów.

4.  Ilość odprowadzanych ścieków ustala się wg wskazań urządzenia pomiarowego, a w razie braku takiego urządzenia, na podstawie zużycia wody dla poszczególnych grup odbiorców wg obowiązujących norm.

 

Załącznik nr 2 do uchwały Rady Gminy Jordanów Śląski z dnia 27 lipca 2001 r. (poz. 1368)

 

 

Stawki opłat ponoszone przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie usuwania
 i unieszkodliwiania odpadów komunalnych przy przejęciu tych obowiązków przez gminę

 

1.  Opłata za usuwanie i unieszkodliwianie 1 m3 odpadów komunalnych stałych – 55,60 zł +VAT.

2.  Opłata za przyjęcie ścieków dowożonych beczkowozem, ze zbiorników bezodpływowych z terenu gminy oraz transport nieczystości do punktu zbiorczego – 30,00 zł/m3 +VAT.

 

 

 

Załącznik nr 3 do uchwały Rady Gminy Jordanów Śląski z dnia 27 lipca 2001 r. (poz. 1368)

 

 

Stawki opłat ponoszone przez właścicieli nieruchomości za wywiezienie przez
nich odpadów komunalnych bezpośrednio na wskazane wysypisko

 

 

1.  Opłata za usuwanie i unieszkodliwianie 1 m3 odpadów komunalnych stałych wywożonych bezpośrednio przez właścicieli nieruchomości na wysypisko w Dankowicach wynosi:

1) dla osób fizycznych: netto – 6,00 zł, brutto – (z uwzględnieniem 7% VAT) 6,42 zł

2) dla osób prawnych: netto – 27,80 zł, brutto – (z uwzględnieniem 7% VAT) 29,75 zł.

2.  Powyższe opłaty należy uiszczać u zarządzającego wysypiskiem.