593

UCHWAŁA RADY GMINY W ZŁOTORYI

z dnia 30 marca 2001 r.

w sprawie uchwalenia regulaminu organizacyjnego

       Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 1996 r. Nr 13, poz. 74 z późn. zm.) Rada Gminy w Złotoryi uchwala, co następuje:

 

 

 


§ 1

Uchwala się regulamin organizacyjny Urzędu Gminy w Złotoryi stanowiący załącznik do uchwały.

§ 2

Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Gminy.

§ 3

Tracą moc uchwały:

        nr XVI/134/96 Rady Gminy w Złotoryi z dnia 16 lutego 1996 r. w sprawie uchwalenia regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy,

        nr XXI/227/96 Rady Gminy w Złotoryi z dnia 29 października 1996 r. w sprawie zmiany regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy,

        nr XXXVI/357/98 Rady Gminy w Złotoryi z dnia 20 marca 1998 r. zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy,

        nr XXXVIII/376/98 Rady Gminy w Złotoryi z dnia 10 czerwca 1998 r. zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy,

        nr XV/196/2000 Rady Gminy w Złotoryi z dnia 27 stycznia 2000 r. zmieniająca uchwałę w sprawie uchwalenia regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy.

§ 4

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Dolnośląskiego.

 

 

                                                PRZEWODNICZĄCY

                                                       RADY GMINY

                                                JÓZEF POKRYWKA


 

Załącznik do uchwały Rady Gminy w Złotoryi z dnia 30 marca 2001 r. (poz. 593)

 

 

 

 


I. Postanowienia ogólne

§ 1

Urząd Gminy jest jednostką organizacyjną, przy pomocy której Zarząd Gminy wykonuje swoje zadania.

§ 2

Siedzibą Urzędu Gminy jest miasto Złotoryja.

§ 3

Ilekroć w regulaminie jest mowa o:

        radzie lub zarządzie należy przez to rozumieć: Radę Gminy w Złotoryi i Zarząd Gminy w Złotoryi,

        wójcie, z-cy wójta – sekretarzu, skarbniku należy przez to rozumieć Wójta Gminy w Złotoryi, Zastępcę Wójta – Sekretarza Gminy w Złotoryi, Skarbnika Gminy w Złotoryi,

        urzędzie należy przez to rozumieć Urząd Gminy w Złotoryi.

§ 4

Regulamin organizacyjny określa organizację i zasady funkcjonowania urzędu, a w szczególności:

1) podział kompetencji,

2) strukturę organizacyjną urzędu,

3) zadania poszczególnych komórek organizacyjnych w urzędzie,

4) zasady i tryb postępowania przy opracowywaniu i wydawaniu aktów prawnych,

5) organizację przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków obywateli,

6) zasady kontroli wewnętrznej i zewnętrznej,

7) zasady podpisywania aktów prawnych i innych dokumentów urzędowych.

§ 5

Urząd Gminy realizuje zadania:

1) własne gminy wynikające z ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,

2) zlecone ustawami z zakresu administracji rządowej.

II. Podział kompetencji

§ 6

1.  Wójt jest kierownikiem urzędu i zwierzchnikiem służbowym pracowników urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.

2.  Wójt kieruje urzędem przy pomocy zastępcy wójta i skarbnika gminy.

3.  Zastępca wójta posiada poszerzone kompetencje sekretarza gminy.

§ 7

Do zadań wójta należy:

1) reprezentowanie gminy na zewnątrz,

2) przewodniczenie posiedzeniom zarządu i organizowanie jego pracy,

3) kierowanie bieżącymi sprawami gminy,

4) wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu administracji publicznej,

5) kierowanie sprawami obronnymi i obroną cywilną w gminie,

6) zawieranie i rozwiązywanie umów o pracę z pracownikami urzędu,

7) gospodarowanie etatami i funduszem płac,

8) ogłaszanie budżetu gminy i sprawozdań z jego wykonania.

§ 8

Zastępca wójta wykonując wyznaczone zadania i kompetencje w powierzonym zakresie, zapewnia kompleksowe rozwiązywanie problemów i nadzoruje działalność podległych komórek organizacyjnych funkcjonujących w urzędzie.

§ 9

Do zadań zastępcy wójta należy w szczególności:

  1) zapewnienie sprawnej organizacji funkcjonowania urzędu gminy,

  2) zapewnienie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa wydawanych decyzji administracyjnych,

  3) koordynowanie działalności podejmowanej przez poszczególne komórki organizacyjne,

  4) sprawowanie funkcji wójta w razie nieobecności wójta lub niemożności pełnienia obowiązków,

  5) nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,

  6) organizowanie współdziałania z sołectwami i osiedlami oraz jednostkami organizacyjnymi gminy,

  7) nadzorowanie przestrzegania zasady rzetelnego i terminowego załatwiania spraw obywateli oraz skarg i wniosków,

  8) nadzorowanie dyscypliny pracy w urzędzie,

  9) opracowywanie projektu regulaminu organizacyjnego urzędu i w miarę potrzeb uaktualnianie go,

10) opracowywanie zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk pracy,

11) współpracowanie z radą w zakresie prawidłowego przygotowania materiałów na obrady sesji, komisji i zarządu.

§ 10

1.  Skarbnik gminy zapewnia prawidłowe funkcjonowanie gospodarki finansowej i pełni równocześnie funkcję kierownika referatu budżetu i finansów.

2.  Do zadań skarbnika należy w szczególności:

1) opracowywanie projektu budżetu gminy i jego zmian,

2) kontrasygnata czynności prawnych powodujących powstanie zobowiązań pieniężnych,

3) akceptowanie umów wywołujących skutki finansowe dla budżetu,

4) nadzorowanie całokształtu prac naliczania i poboru podatków oraz opłat, prawidłowego księgowania dochodów i wydatków oraz prowadzenia ewidencji majątku gminy.

III. Struktura organizacyjna urzędu

§ 11

1.  W urzędzie funkcjonują następujące komórki organizacyjne:

  1) Referat Budżetu i Finansów,

  2) stanowisko  pracy do spraw obsługi rady gminy, spraw organizacyjnych, kadrowych, ochrony przeciwpożarowej, ładu i porządku publicznego,

  3) stanowisko pracy do spraw obywatelskich,

  4) stanowisko pracy do spraw ochrony informacji niejawnych, obronnych, obrony cywilnej i działalności gospodarczej,

  5) stanowisko pracy do spraw zagospodarowania przestrzennego i inwestycji,

  6) stanowisko pracy do spraw gospodarki mieniem komunalnym, ochrony środowiska, gospodarki wodnej, leśnictwa, łowiectwa i rolnictwa,

  7) stanowisko pracy do spraw utrzymania infrastruktury technicznej,

  8) stanowisko pracy do spraw oświaty, kultury i sportu,

  9) stanowisko pracy do spraw promocji gminy, zdrowia i opieki społecznej oraz obsługi kancelaryjno-gospodarczej,

10) stanowisko pracy do spraw obsługi urzędu gminy.

IV. Zadania poszczególnych komórek organizacyjnych w urzędzie

§ 12

Do zadań Referatu Budżetu i Finansów należy:

  1) opracowywanie projektu budżetu,

  2) dokonywanie bieżących i okresowych analiz, ocen z realizacji budżetu oraz wnioskowanie zmian,

  3) naliczanie i pobór podatków i opłat,

  4) prowadzenie rachunkowości dochodów i wydatków budżetowych oraz funduszy,

  5) opracowywanie sprawozdań z wykonania planu rzeczowo-finansowego budżetu gminy,

  6) prowadzenie ewidencji majątku gminy,

  7) prowadzenie obsługi kasowej,

  8) nadzorowanie i kontrolowanie działalności finansowej podległych gminie jednostek organizacyjnych i zakładów budżetowych,

  9) czuwanie nad prawidłowym i terminowym finansowaniem jednostek i zakładów budżetowych,

10) czuwanie nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentacji finansowej,

11) realizowanie spraw związanych z opłatą skarbową,

12) wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym i zaległościach w podatkach.

Referat Budżetu i Finansów przy załatwianiu spraw używa symbolu EF.

§ 13

Do zadań stanowiska do spraw obsługi rady gminy, spraw organizacyjnych, kadrowych, ochrony przeciwpożarowej, ładu i porządku publicznego należy:

1) prowadzenie spraw z zakresu działania:

     rady gminy,

     komisji rady,

     zarządu gminy,

     jednostek pomocniczych (sołectwa, osiedla),

  2) nadzorowanie realizacji uchwał organów gminy,

  3) nadzorowanie realizacji wniosków i interpelacji radnych i jednostek pomocniczych,

  4) organizowanie spotkań radnych z wyborcami,

  5) prowadzenie spraw osobowych pracowników urzędu, kierowników jednostek organizacyjnych, gospodarzy świetlic i jednostek OSP,

  6) prowadzenie ewidencji skarg i wniosków,

  7) wykonywanie zadań związanych z wyborami do organów władzy państwowej i rady gminy,

  8) wykonywanie zadań związanych z przygotowaniem przeprowadzenia referendum,

  9) prowadzenie archiwum urzędu,

10) prowadzenie obsługi komisji przeciwdziałania alkoholizmowi,

11) prowadzenie spraw socjalno-bytowych pracowników urzędu,

12) prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową,

13) współpraca z organami ścigania w zakresie utrzymania bezpieczeństwa i porządku publicznego,

14) prowadzenie spraw z zakresu zbiórek publicznych,

15) prowadzenie spraw z zakresu ochrony danych osobowych.

Stanowisko pracy do spraw obsługi rady gminy, spraw organizacyjnych, kadrowych, ochrony przeciwpożarowej, ładu i porządku publicznego przy załatwianiu spraw używa symbolu EO.

§ 14

Do zadań stanowiska pracy do spraw obywatelskich należy:

1) prowadzenie ewidencji ludności,

2) wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość,

3) prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem powszechnego obowiązku obrony,

4) współdziałanie z policją z zakresu dyscypliny meldunkowej.

Stanowisko pracy do spraw obywatelskich przy załatwianiu spraw używa symbolu EA.

§ 15

Do zadań stanowiska pracy do spraw ochrony informacji niejawnych, obronnych, obrony cywilnej i działalności gospodarczej należy:

1) organizowanie ochrony informacji niejawnej,

2) planowanie, opracowanie i realizowanie zadań gminy w zakresie spraw obronnych i obrony cywilnej,

3) prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej przedsiębiorców,

4) opracowanie zezwoleń na sprzedaż alkoholu,

5) wnioskowanie ustalenia godzin pracy placówek handlowych, gastronomicznych i usługowych.

Stanowisko pracy do spraw ochrony informacji niejawnych, obronnych, obrony cywilnej i działalności gospodarczej przy załatwianiu spraw używa symbolu EOC.

§ 16

Do zadań stanowiska pracy do spraw zagospodarowania przestrzennego i inwestycji należy:

1) prowadzenie czynności związanych z opracowywaniem, uchwalaniem i zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy,

2) opracowywanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz podziału nieruchomości,

3) wykonywanie działalności w zakresie podejmowania i realizowania inwestycji gminy.

Stanowisko pracy do spraw zagospodarowania przestrzennego i inwestycji przy załatwianiu spraw używa symbolu WB.

§ 17

Do zadań stanowiska pracy do spraw gospodarki mienia komunalnego, ochrony środowiska, leśnictwa, łowiectwa i rolnictwa należy:

1) prowadzenie gospodarki nieruchomościami mienia komunalnego,

2) nadawanie nazw ulic, placów i numeracji nieruchomości,

3) prowadzenie gospodarki lokalami użytkowymi,

4) prowadzenie spraw z zakresu ochrony środowiska, ochrony przyrody, gospodarki wodnej,

5) prowadzenie spraw z zakresu leśnictwa i łowiectwa,

6) przestrzeganie stanu sanitarnego w gminie i utrzymanie zieleni,

7) realizowanie zadań z zakresu produkcji roślinnej i zwierzęcej,

8) wykonywanie czynności związanych z ochroną przeciwpowodziową.

Stanowisko pracy do spraw gospodarki mienia komunalnego, ochrony środowiska, gospodarki wodnej, leśnictwa, łowiectwa i rolnictwa przy załatwianiu spraw używa symbolu WG.

§ 18

Do zadań stanowiska pracy do spraw utrzymania infrastruktury technicznej należy:

1) organizowanie i nadzorowanie realizacji usług w zakresie:

a) wodociągów i kanalizacji,

b) gazownictwa,

c)  zaopatrzenia w energię elektryczną,

d) telefonizacji wsi,

2) wykonywanie zadań dotyczących budowy, modernizacji i utrzymania dróg gminnych, parkingów i mostów,

3) dbanie o sprawną organizację, porządek i bezpieczeństwo ruchu na drogach,

4) uzgadnianie lokalnej i regionalnej sieci komunikacji autobusowej,

5) wykonywanie czynności w zakresie utrzymania cmentarzy,

6) nadzorowanie prac porządkowych i inwestycyjnych wykonywanych przez pracowników publicznych i interwencyjnych.

Stanowisko pracy do spraw utrzymania infrastruktury technicznej przy załatwianiu spraw używa symbolu WK.

§ 19

Do zadań stanowiska pracy do spraw oświaty, kultury i sportu należy:

1) nadzorowanie spraw związanych z działalnością oświaty,

2) nadzorowanie działalności bibliotek,

3) wykonywanie zadań z zakresu rozwoju kultury fizycznej, sportu i turystyki,

4) organizowanie działalności kulturalno-rozrywkowej w świetlicach wiejskich.

Stanowisko pracy do spraw oświaty, kultury i sportu przy załatwianiu spraw używa symbolu EOK.

§ 20

Do zadań stanowiska pracy do spraw promocji gminy, zdrowia,  pomocy  społecznej  i  obsługi   kancelaryjno--gospodarczej należy:

1) prowadzenie czynności związanych z promowaniem gminy,

2) prowadzenie czynności związanych z ochroną zdrowia i opieki społecznej,

3) zapewnienie prawidłowej obsługi kancelaryjnej i materiałowo technicznej urzędu,

4) czuwanie nad sprawnym obiegiem dokumentów i korespondencji w urzędzie.

Stanowisko pracy do spraw promocji gminy, zdrowia, pomocy społecznej i obsługi kancelaryjno-gospodarczej przy załatwianiu spraw używa symbolu EK.

§ 21

Do zadań stanowiska pracy do spraw obsługi należy:

1) zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sieci komputerowej,

2) obsługa kserokopiarki,

3) wykonywanie obowiązków kierowcy,

4) utrzymywanie czystości pomieszczeń urzędu i otoczenia budynków.

Stanowisko pracy do spraw obsługi przy załatwianiu spraw używa symbolu EG.

§ 22

Do wspólnych zadań komórek organizacyjnych należy w szczególności:

1) zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań gospodarczych gminy,

2) współdziałanie z organami gminy w zakresie realizacji zadań gminy,

3) przestrzeganie terminowego załatwiania spraw, skarg i wniosków, interpelacji radnych i wniosków komisji rady,

4) przygotowywanie okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań.

V. Postanowienia końcowe

§ 23

Zmiana regulaminu wymaga uchwały rady gminy.

§ 24

1.  Integralną część regulaminu stanowią załączniki:

zał. nr 1 – Schemat organizacyjny dotyczący podległości służbowej komórek organizacyjnych w urzędzie,

zał. nr 2 – Zasady i tryb postępowania przy opracowywaniu i wydawaniu aktów prawnych,

zał. nr 3 – Organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania indywidualnych spraw obywateli,

zał. nr 4 – Organizacja działalności kontrolnej,

zał. nr 5 – Zasady podpisywania aktów prawnych i innych dokumentów urzędowych,

zał. nr 6 – Wykaz jednostek podporządkowanych radzie gminy.

2.  Zmiana załącznika nr 6 – wykazu jednostek podporządkowanych radzie gminy nie wymaga podejmowania uchwał przez radę gminy.

 


 

 

 

Załącznik nr 1 do regulaminu organizacyjnego urzędu (poz. 593)

 


 

 

 

Załącznik nr 2 do regulaminu organizacyjnego urzędu (poz. 593)

 

 

Zasady i tryb postępowania przy opracowywaniu i wydawaniu aktów prawnych

 

 


§ 1

1.  Na podstawie upoważnień ustawowych gminie przysługuje prawo stanowienia aktów prawa miejscowego na obszarze gminy.

2.  W zakresie nieuregulowanym w odrębnych ustawach lub innych przepisach powszechnie obowiązujących rada gminy może wydawać przepisy porządkowe, jeżeli jest to niezbędne dla ochrony życia lub zdrowia obywateli oraz dla zapewnienia porządku, spokoju i bezpieczeństwa publicznego.

3.  W przypadku niecierpiącym zwłoki przepisy porządkowe może wydawać zarząd w formie zarządzenia.

§ 2

1.  Rada Gminy podejmuje uchwały także w innych sprawach przewidzianych przepisami prawa.

2.  Zarządowi Gminy przysługuje prawo podejmowania uchwał w celu wykonania uchwał Rady Gminy i zadań gminy określonych przepisami prawa.

3.  W sprawach niecierpiących zwłoki, związanych bezpośrednio z zagrożeniem interesu publicznego, wójt podejmuje czynności należące do kompetencji zarządu.

4.  Wójt wydaje akty prawne wewnętrznego urzędowania w formie zarządzeń. Zarządzenia te nie posiadają mocy przepisów gminnych.

§ 3

Projekt aktu prawnego przygotowuje właściwa merytorycznie komórka organizacyjna zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Projekt aktu prawnego wymaga zaopiniowania przez radcę prawnego.

§ 4

1.  Zasady i tryb ogłaszania aktów prawa miejscowego określa ustawa z dnia 20 lipca 2000 r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych (Dz. U. Nr 62, poz. 718).

2.  Urząd Gminy prowadzi zbiór aktów prawa miejscowego dostępnych do powszechnego wglądu, znajdujących się w siedzibie urzędu.

 


 

 

 

Załącznik nr 3 do regulaminu organizacyjnego urzędu (poz. 593)

 

 

Organizacja przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania spraw obywateli

 

 


§ 1

1.  Indywidualne sprawy obywateli załatwiane są w terminach określonych w Kodeksie postępowania administracyjnego.

2.  Pracownicy urzędu zobowiązani są do sprawnego i rzetelnego rozpatrywania indywidualnych spraw obywateli, kierując się przepisami prawa oraz zasadami współżycia społecznego.

3.  Odpowiedzialność za terminowe i prawidłowe załatwianie indywidualnych spraw obywateli ponoszą pracownicy urzędu zgodnie z ustalonymi zakresami obowiązków.

4.  Kontrolę i koordynację działań pracowników urzędu w zakresie załatwiania indywidualnych spraw obywateli, w tym zwłaszcza skarg i wniosków, sprawuje zastępca wójta.

5.  Zastępca wójta dokonuje okresowych ocen sposobu załatwiania indywidualnych spraw obywateli.

§ 2

1.  Ogólne zasady postępowania ze sprawami wniesionymi przez obywateli określa Kodeks postępowania administracyjnego, instrukcja kancelaryjna oraz przepisy szczególne dotyczące zwłaszcza organizacji przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków obywateli.

2.  Sprawy wniesione przez obywateli do urzędu są ewidencjonowane w spisach spraw i rejestrach.

3.  Stanowisko pracy do spraw obsługi rady gminy, spraw organizacyjnych, kadrowych, ochrony przeciwpożarowej, ładu i porządku publicznego prowadzi rejestr skarg i wniosków wpływających do urzędu.

§ 3

1.  Pracownicy obsługujący interesantów zobowiązani są do:

a) udzielania informacji niezbędnych przy załatwianiu danej sprawy i wyjaśnienia treści obowiązujących przepisów,

b) rozstrzygnięcia sprawy w miarę możliwości niezwłocznie, a w przypadku prowadzonego postępowania wyjaśniającego w terminach ustalonych w przepisach,

c)  informowania zainteresowanych o stanie załatwienia ich sprawy,

d) powiadamiania o przedłużeniu terminu rozstrzygnięcia sprawy w przypadku zaistnienia takiej konieczności,

e) informowania o przysługujących środkach odwoławczych lub środkach zaskarżenia od wydanych decyzji.

2.  Interesanci mają prawo uzyskiwać informacje w formie pisemnej, ustnej lub telegraficznej (fax).

§ 4

1.  Wójt przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w wyznaczonym dniu tygodnia i w określonych godzinach.

2.  Zastępca wójta i pracownicy urzędu przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków każdego dnia w godzinach urzędowania.

3.  Z przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków sporządza się protokoły lub rejestry.

 

 


 

 

Załącznik nr 4 do regulaminu organizacyjnego urzędu (poz. 593)

 

 

Zasady kontroli wewnętrznej i zewnętrznej

 

 


§ 1

W urzędzie sprawowana jest kontrola wewnętrzna i zewnętrzna.

§ 2

Kontrolę wewnętrzną w urzędzie sprawują:

1) wójt i zastępca wójta w stosunku do podległych komórek organizacyjnych,

2) stanowisko do spraw organizacyjnych i skarbnik gminy w ramach przyznanych uprawnień w zakresach czynności.

§ 3

Kontrolę zewnętrzną wykonują:

1) wójt i zastępca wójta w stosunku do jednostek podporządkowanych gminie,

2) pracownicy urzędu w stosunku do jednostek podporządkowanych w zakresie właściwości rzeczowej.

§ 4

Do obowiązków kontrolującego należy:

   rzetelne i obiektywne ustalenie stanu faktycznego,

   ustalenie przyczyn i skutków stwierdzonych nieprawidłowości i uchybień,

   ustalenie osób odpowiedzialnych za stwierdzone nieprawidłowości i uchybienia.

§ 5

1.  Z przeprowadzonej kontroli kontrolujący zobowiązany jest sporządzić protokół, wskazując w nim nieprawidłowości.

2.  Protokół sporządza się w 2 egzemplarzach. Jeden egzemplarz otrzymuje osoba kontrolowana, a drugi kontrolujący.


 

 

Załącznik nr 5 do regulaminu organizacyjnego urzędu (poz. 593)

 

 

Zasady podpisywania aktów prawnych i innych dokumentów urzędowych

 

 


§ 1

Wójt gminy podpisuje:

1) zarządzenia,

2) decyzje w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej,

3) dokumentację związaną z zatrudnieniem pracowników,

4) korespondencję kierowaną do:

a) przewodniczącego rady gminy,

b) organów administracji samorządowej i rządowej,

c)  przedstawicielstw dyplomatycznych, konsularnych,

5) umowy, porozumienia i korespondencję związaną ze współpracą z zagranicą,

6) odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych oraz posłów i senatorów, a także odpowiedzi na skargi i wnioski obywateli.

§ 2

Zastępca wójta dokonuje wstępnej aprobaty spraw wymienionych w § 1.

§ 3

Dokumenty przedstawione do podpisu członkom kierownictwa urzędu powinny:

1) być uprzednio parafowane przez pracowników komórek organizacyjnych,

2) zawierać na ostatniej kopii adnotację dotyczącą nazwiska i stanowiska pracownika, który opracował dokument.

§ 4

Wójt może upoważnić zastępcę wójta do wydawania decyzji administracyjnych z zakresu administracji publicznej.

§ 5

Zastępca wójta podpisuje korespondencję dotyczącą spraw pozostających w zakresie czynności pracowników komórek organizacyjnych z wyjątkiem spraw określonych do osobistej akceptacji wójta.

 


 

Załącznik nr 6 do regulaminu organizacyjnego urzędu (poz. 593)

 

 

Wykaz jednostek

podporządkowanych Radzie Gminy

 

 

1. Biblioteka Publiczna Gminy Złotoryja z siedzibą w Rokitnicy z filiami w:

   Gierałtowcu,

   Jerzmanicach Zdroju,

   Wilkowie Osiedlu.

2.  Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Złotoryi.

3.  Zespół Szkół w Gierałtowcu.

4.  Zespół Szkół w Wilkowie Osiedlu wraz ze szkołami filialnymi w:

  Jerzmanicach Zdroju,

  Prusicach.

5. Szkoła Podstawowa w Lubiatowie.

6. Szkoła Podstawowa w Rokitnicy.

7. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Złotoryi z siedzibą w Wilkowie Osiedlu.

8. Gminny Zespoł Zakładów Opieki Podstawowej w Złotoryi z siedzibą w Gierałtowcu.